Mój komputer lub aplikacja Hi-Res Audio Recorder nie wykrywa gramofonu podłączonego przez USB
W zależności od systemu operacyjnego, jego wersji i ustawień komputer lub aplikacja Hi-Res Audio Recorder może nie wykrywać gramofonu.
Aby upewnić się, że gramofon będzie wykrywany, wykonaj następujące czynności:
- Upewnij się, że gramofon jest bezpiecznie podłączony gniazda zasilania sieciowego i że kabel USB jest prawidłowo podłączony zarówno do gramofonu, jak i do komputera
- Upewnij się, że w gramofonie ustawiona jest opcja ON (Wł.) (zamiast STANDBY (Czuwanie))
- Pobierz i zainstaluj najnowsze aktualizacje dla systemu operacyjnego komputera:
- Jeśli używasz systemu Windows , wybierz w menu Start opcję Windows Update
- Jeśli używasz systemu operacyjnego Mac OS, wybierz opcję aktualizacji oprogramowania w menu Apple lub uzyskaj aktualizację ze sklepu Mac App Store
UWAGA: Jeśli nie możesz zainstalować aktualizacji systemu operacyjnego, skontaktuj się z producentem komputera lub jego systemu operacyjnego (np. z firmą Microsoft, Apple itp.)
Jeśli gramofon wciąż nie jest wykrywany, być może oznacza to, że wymaga naprawy. Skontaktuj się z firmą Sony.