Błąd: 1107, 2123 lub 1107
W przypadku wystąpienia tego problemu należy wykonać opisane poniżej czynności.
- Sprawdź połączenie z siecią:
- Naciśnij przycisk HOME na pilocie.
- Wybierz opcję Settings (Ustawienia).
- Wybierz opcję System Settings (Ustawienia systemu).
- Wybierz opcję Set-up (Konfiguracja).
- Wybierz opcję Network (Sieć).
- Wybierz opcję Network Set-up (Konfiguracja sieci).
- Wybierz opcję View Network setting and status (Wyświetl ustawienia i stan sieci).
- Wybierz opcję Check Connection (Sprawdź połączenie).
Następnie upewnij się, że pojawia się komunikat OK informujący o prawidłowym działaniu połączenia sieciowego. Jeśli tak nie jest, ponownie nawiąż połączenie sieciowe:- Naciśnij przycisk HOME na pilocie.
- Wybierz opcję Settings (Ustawienia).
- Wybierz opcję System Settings (Ustawienia systemu).
- Wybierz opcję Set-up (Konfiguracja).
- Wybierz opcję Network (Sieć).
- Wybierz opcję Network Set-up (Konfiguracja sieci).
- Wybierz opcję Set up network connection (Skonfiguruj połączenie sieciowe).
- Wybierz opcję Privacy Policy (Polityka prywatności).
- Wybierz opcję Agree (Zgadzam się).
- Wybierz opcję Easy (Łatwa) lub Expert (Zaawansowana), aby skonfigurować połączenie sieciowe.
- Jeśli problem nie został rozwiązany, zaktualizuj oprogramowanie z nośnika USB:
- Najnowszą wersję oprogramowania pobierzesz z naszej europejskiej witryny internetowej, przechodząc do właściwej dla danego kraju strony pomocy technicznej i postępując zgodnie z instrukcjami na ekranie.
- Skopiuj nowe oprogramowanie na nośnik USB.
- Zaktualizuj oprogramowanie z nośnika USB zgodnie z poniższymi instrukcjami:
- Naciśnij przycisk HOME na pilocie.
- Wybierz opcję Settings (Ustawienia).
- Wybierz opcję Customer Support (Pomoc techniczna).
- Wybierz opcję Software Update (Aktualizacja oprogramowania).
- Wybierz opcję USB.
- Jeśli komunikat o błędzie nadal się pojawia i nie możesz zaktualizować oprogramowania telewizora, przywróć jego ustawienia fabryczne.
- Naciśnij przycisk HOME na pilocie.
- Wybierz opcję Settings (Ustawienia).
- Wybierz opcję Customer Support (Pomoc techniczna).
- Wybierz opcję Factory Settings (Ustawienia fabryczne).
- Wybierz opcję Yes (Tak).
- Wybierz opcję Yes (Tak).