Identyfikator artykułu : 00155640 / Ostatnia modyfikacja : 14.11.2017

Nie mogę znaleźć muzyki w aplikacji Google Play Music

Produkty i kategorie związane z tym artykułem

Aby rozwiązać ten problem, należy zaktualizować aplikację Google Play music.
Usuń dane oraz wyczyść pamięć podręczną aplikacji Google Play music, a następnie zaktualizuj aplikację.

  1. Aby usunąć dane oraz wyczyścić pamięć podręczną:
    1. Naciśnij przycisk HOME na pilocie.
    2. Wybierz opcję Settings (Ustawienia).
    3. Wybierz opcję Apps (Aplikacje) w kategorii TV.
    4. Wybierz opcję Google Play music w kategorii System app (Aplikacje systemowe).
    5. Wybierz opcję Clear data (Wyczyść dane), a potem OK.
    6. Wybierz opcję Clear All Data (Wyczyść wszystkie dane).
    7. Wybierz opcję Clear cash (Wyczyść pamięć podręczną), a potem OK.

  2. Aby zaktualizować aplikację:
    1. Naciśnij przycisk HOME na pilocie.
    2. Wybierz opcję Google Play store.
    3. Wybierz opcję Auto-update apps (Automatyczne aktualizowanie aplikacji) w kategorii Settings (Ustawienia).
    4. Wybierz opcję Auto-update apps at any time (Automatycznie aktualizuj aplikacje w dowolnym czasie).
      Jeśli po zaktualizowaniu aplikacji nie chcesz jej aktualizować automatycznie, wybierz opcję Do not auto-update apps (Nie aktualizuj automatycznie aplikacji).

UWAGA:
W starszych wersjach (5.9.18 i wcześniejszych) aplikacji Google play music najpierw była wyświetlana zawartość zapisana w zewnętrznych urządzeniach pamięci masowej. (Odłączenie zewnętrznej pamięci masowej powodowało wyświetlenie zawartości aplikacji Google play music).