Identyfikator artykułu : 00155640 / Ostatnia modyfikacja : 14.11.2017

Nie mogę znaleźć muzyki w aplikacji Google Play Music

    Aby rozwiązać ten problem, należy zaktualizować aplikację Google Play music.
    Usuń dane oraz wyczyść pamięć podręczną aplikacji Google Play music, a następnie zaktualizuj aplikację.

    1. Aby usunąć dane oraz wyczyścić pamięć podręczną:
      1. Naciśnij przycisk HOME na pilocie.
      2. Wybierz opcję Settings (Ustawienia).
      3. Wybierz opcję Apps (Aplikacje) w kategorii TV.
      4. Wybierz opcję Google Play music w kategorii System app (Aplikacje systemowe).
      5. Wybierz opcję Clear data (Wyczyść dane), a potem OK.
      6. Wybierz opcję Clear All Data (Wyczyść wszystkie dane).
      7. Wybierz opcję Clear cash (Wyczyść pamięć podręczną), a potem OK.

    2. Aby zaktualizować aplikację:
      1. Naciśnij przycisk HOME na pilocie.
      2. Wybierz opcję Google Play store.
      3. Wybierz opcję Auto-update apps (Automatyczne aktualizowanie aplikacji) w kategorii Settings (Ustawienia).
      4. Wybierz opcję Auto-update apps at any time (Automatycznie aktualizuj aplikacje w dowolnym czasie).
        Jeśli po zaktualizowaniu aplikacji nie chcesz jej aktualizować automatycznie, wybierz opcję Do not auto-update apps (Nie aktualizuj automatycznie aplikacji).

    UWAGA:
    W starszych wersjach (5.9.18 i wcześniejszych) aplikacji Google play music najpierw była wyświetlana zawartość zapisana w zewnętrznych urządzeniach pamięci masowej. (Odłączenie zewnętrznej pamięci masowej powodowało wyświetlenie zawartości aplikacji Google play music).