Nie mogę znaleźć muzyki w aplikacji Google Play Music
Aby rozwiązać ten problem, należy zaktualizować aplikację Google Play music.
Usuń dane oraz wyczyść pamięć podręczną aplikacji Google Play music, a następnie zaktualizuj aplikację.
- Aby usunąć dane oraz wyczyścić pamięć podręczną:
- Naciśnij przycisk HOME na pilocie.
- Wybierz opcję Settings (Ustawienia).
- Wybierz opcję Apps (Aplikacje) w kategorii TV.
- Wybierz opcję Google Play music w kategorii System app (Aplikacje systemowe).
- Wybierz opcję Clear data (Wyczyść dane), a potem OK.
- Wybierz opcję Clear All Data (Wyczyść wszystkie dane).
- Wybierz opcję Clear cash (Wyczyść pamięć podręczną), a potem OK.
- Aby zaktualizować aplikację:
- Naciśnij przycisk HOME na pilocie.
- Wybierz opcję Google Play store.
- Wybierz opcję Auto-update apps (Automatyczne aktualizowanie aplikacji) w kategorii Settings (Ustawienia).
- Wybierz opcję Auto-update apps at any time (Automatycznie aktualizuj aplikacje w dowolnym czasie).
Jeśli po zaktualizowaniu aplikacji nie chcesz jej aktualizować automatycznie, wybierz opcję Do not auto-update apps (Nie aktualizuj automatycznie aplikacji).
UWAGA:
W starszych wersjach (5.9.18 i wcześniejszych) aplikacji Google play music najpierw była wyświetlana zawartość zapisana w zewnętrznych urządzeniach pamięci masowej. (Odłączenie zewnętrznej pamięci masowej powodowało wyświetlenie zawartości aplikacji Google play music).