Wskaźnik na aktywnych okularach 3D miga na zielono, ale nie ma obrazu 3D
WAŻNE: Ten artykuł dotyczy wyłącznie określonych produktów i/lub systemów operacyjnych. Przed wykonywaniem opisanych w nim czynności należy zapoznać się z sekcją Produkty i kategorie związane z tym artykułem.
Prosimy o ponowną rejestrację okularów w telewizorze.
Okulary 3D można zarejestrować, wykonując następujące czynności:
- Wyłącz telewizor.
- Umieść okulary w odległości do 50 cm od telewizora i włącz telewizor.
- Na 2 sekundy naciśnij przycisk lub wskaźnik zasilania na okularach 3D. Okulary 3D włączą się i rozpocznie się proces rejestracji. Przycisk lub wskaźnik zasilania będzie migać na zielono i żółto. Po zakończeniu procesu rejestracji na 3 sekundy zapali się zielona lampka.
UWAGA: Sprawdź źródło zasilania w okularach 3D. Jeśli nie jest nim wbudowany akumulator, wymień je.
Dodatkowe czynności umożliwiające rozwiązanie problemu, jeśli pozostał on nierozwiązany pomimo wykonania powyższych czynności
- Zmień ustawienie opcji Ustawienia Bluetooth telewizora z platformą Android TV na Wył.
UWAGA: Informacji dotyczących konkretnego modelu i sposobu wyłączania funkcji Bluetooth w telewizorze z platformą Android TV należy szukać w instrukcji obsługi dostarczonej z telewizorem.
- Uruchom ponownie telewizor z platformą Android TV. .
- Zmień ustawienie opcji Ustawienia Bluetooth telewizora z platformą Android TV na Wł.
- Wybierz w telewizorze z platformą Android TV wejście, do którego jest doprowadzony sygnał 3D.
- Po wykryciu sygnału 3D przytrzymaj wciśnięty przycisk zasilania na okularach 3D.
Jeśli problem nie zostanie rozwiązany pomimo wypróbowania wszystkich rozwiązań opisanych w tym artykule, konieczna może być wymiana okularów 3D.