Identyfikator artykułu : 00124962 / Ostatnia modyfikacja : 08.08.2017

Obraz z urządzenia podłączonego za pośrednictwem złącza HDMI nie jest wyświetlany w rozdzielczości 4K (50p/60p).

Produkty i kategorie związane z tym artykułem

Jeśli telewizor nie wyświetla następujących rodzajów obrazu z urządzeń zewnętrznych, należy użyć przewodu HDMI High Speed z logo 4K.

  • YCbCr 4:4:4 / 8 bitów (24, 25 i 30 Hz)
  • YCbCr 4:2:0 / 8 bitów (50 i 60 Hz)

Jeśli przewód HDMI użyty do połączenia urządzeń nie obsługuje przesyłania poniższych typów sygnałów, obraz w rozdzielczości 4K (50p/60p) nie będzie odtwarzany.

  • YCbCr 4:4:4 / 8 bitów
  • YCbCr 4:2:2 / 8 bitów
  • YCbCr 4:2:0 / 10 bitów
  • YCbCr 4:2:2 / 10 bitów
  • YCbCr 4:2:2 / 12 bitów
  • Sygnał RGB 

Aby było możliwe przesyłanie tych sygnałów do telewizora, niezbędne jest użycie przewodu HDMI High Speed o przepustowości 18 Gb/s.
Upewnij się, że przewód HDMI użyty do połączenia urządzeń spełnia powyższe wymagania.

UWAGA: Obsługa tych sygnałów zostanie dodana wraz z aktualizacją oprogramowania. Konieczne wtedy będzie dostosowanie następujących ustawień.

  1. Naciśnij przycisk HOME na pilocie dostarczonym w zestawie.
  2. Wybierz opcję Ustawienia.
  3. W kategorii TV wybierz opcję Zewnętrzne wejścia.
  4. Wybierz opcję Format sygnału HDMI.
  5. Wybierz ustawienie Ulepszony format.

UWAGA: Jeśli sygnał ma ulepszony format, reprodukcja obrazu i dźwięku z urządzeń zewnętrznych, które nie są zgodne ze standardem 4K, może działać nieprawidłowo. W takim przypadku należy zmienić format sygnału na standardowy lub podłączyć przewód HDMI do wejścia sygnału w formacie standardowym.

Szczegółowe informacje o formatach wideo obsługiwanych przez telewizor zawiera następujący artykuł: Typy sygnałów wideo 4K (50p/60p) obsługiwane przez telewizor .