Na ekranie jest widoczny komunikat "error 4057", a telewizor zawiesza się
WAŻNE: W przypadku urządzeń z serii XE70_X70E_X72E i WE61_W61E_WE66_W66E należy najpierw zapoznać się z następującym artykułem: Nie mogę uzyskać dostępu do aplikacji IPTV i pojawia się błąd 22 po nagłym uruchomieniu funkcji Refresh Internet Content.
Po pobraniu najnowszej wersji oprogramowania przez Network Direct Download (NDD), możesz zauważyć następujące symptomy:
- Podczas aktualizacji oprogramowania systemowego pojawia się błąd 4057
- Telewizor zawiesza się 6–10 sekund po rozruchu
W obu przypadkach dostępne jest tymczasowe obejście problemu.
- Symptom 1: Wykonaj następujące czynności:
-
- Przejdź do [Home] (Ekran główny)> [Settings] (Ustawienia)> [System settings] (Ustawienia systemowe)> [setup] (konfiguracja)> [Auto Startup] (Automatyczne uruchamianie) w celu ponownego zainicjowania połączenia sieciowego
- Odinstaluj aktualizację oprogramowania układowego. W tym celu przejdź do [Home] > (Ekran główny) [Settings] (Ustawienia) > [Customer support] (Obsługa klienta) > [Software update] (Aktualizacja oprogramowania) > [Network] (Sieć)
- Objaw 2: Wykonaj następujące czynności:
-
- Odłącz telewizor od zasilania i ponownie podłącz po upływie 10 sekund
- Po włączeniu telewizora zmień predefiniowane ustawienia Wi-Fi na wartość OFF (Wył.) (w ciągu 6 sekund), wykonując następujące czynności:
-
- [Home] (Ekran główny) > [Settings] (Ustawienia) > [Setup] (Konfiguracja) > [Network] (Sieć) > [Build in Wi-fi] (Wbudowane Wi-Fi) > [Off] (Wył.)
- Zresetuj telewizor, naciskając jednocześnie przycisk ze strzałką w górę (NIE głośności, ani programu) na pilocie i przycisk zasilania na telewizorze.
Telewizor zresetuje się i wyłączy. Włącz ponownie telewizor i upewnij się, że sieć WLAN jest wyłączona.
WAŻNE: Utracisz wszystkie swoje ustawienia.