Identyfikator artykułu : 00142686 / Ostatnia modyfikacja : 05.02.2018

Ikony aplikacji nie wyświetlają się na ekranie aplikacji

    Upewnij się, że telewizor jest połączony z Internetem.
    Jeśli wystąpił problem z połączeniem internetowym, ikony aplikacji mogą zniknąć.

    Odśwież treść internetową.
    Ikony aplikacji mogą zniknąć zaraz po zakupie, zresetowaniu telewizora lub aktualizacji nowej usługi/treści.

    1. Naciśnij na pilocie przycisk HOME.
    2. Wybierz opcję Network (Sieć) w Ustawieniach i naciśnij przycisk Enter.
    3. Wybierz opcję Refresh Internet Content (Odśwież treść internetową) i naciśnij przycisk Enter.

    Zresetuj telewizor.
    Ikony aplikacji mogą znikać, gdy w telewizorze występuje zakłócenie.
    Czytaj więcej na temat: Jak przywrócić ustawienia fabryczne telewizora.