Identyfikator artykułu : 00142686 / Ostatnia modyfikacja : 05.02.2018

Ikony aplikacji nie wyświetlają się na ekranie aplikacji

Produkty i kategorie związane z tym artykułem

Upewnij się, że telewizor jest połączony z Internetem.
Jeśli wystąpił problem z połączeniem internetowym, ikony aplikacji mogą zniknąć.

Odśwież treść internetową.
Ikony aplikacji mogą zniknąć zaraz po zakupie, zresetowaniu telewizora lub aktualizacji nowej usługi/treści.

  1. Naciśnij na pilocie przycisk HOME.
  2. Wybierz opcję Network (Sieć) w Ustawieniach i naciśnij przycisk Enter.
  3. Wybierz opcję Refresh Internet Content (Odśwież treść internetową) i naciśnij przycisk Enter.

Zresetuj telewizor.
Ikony aplikacji mogą znikać, gdy w telewizorze występuje zakłócenie.
Czytaj więcej na temat: Jak przywrócić ustawienia fabryczne telewizora.