Identyfikator artykułu : 00109289 / Ostatnia modyfikacja : 27.06.2017

Aparat nie jest rozpoznawany po podłączeniu do komputera za pomocą przewodu USB. Jak rozwiązać ten problem?

Aparat nie jest rozpoznawany po podłączeniu do komputera za pomocą przewodu USB.

Produkty i kategorie związane z tym artykułem

Jeśli kreator nie uruchomi się automatycznie na komputerze z systemem Windows, sprawdź, czy ikona BLOGGIE jest widoczna w menu Komputer lub Mój komputer. Jeśli ikona BLOGGIE nie jest wyświetlana, sprawdź następujące rozwiązania.
  • Upewnij się, że aparat jest prawidłowo podłączony do komputera.
  • Odłącz od komputera inne urządzenia USB (poza myszą i klawiaturą). Aparat może nie być prawidłowo rozpoznany, jeżeli podłączone są inne urządzenia.
  • Jeżeli komputer jest wyposażony w wiele portów USB, spróbuj użyć innego portu. W przypadku niektórych komputerów każdemu portowi odpowiada inny kontroler USB. W takiej sytuacji użycie innego portu może rozwiązać problem.
  • Podłącz aparat lub przewód USB bezpośrednio do portu USB w komputerze. Jeżeli korzystasz z koncentratora USB, aparat może nie zostać prawidłowo rozpoznany.
  • Włącz aparat. Jeżeli podłączysz wyłączony aparat do komputera, w aparacie będzie włączony tryb ładowania. Włącz aparat przed podłączeniem go do komputera.
  • Jeżeli włączysz komputer po podłączeniu aparatu, aparat może nie zostać rozpoznany. Najpierw włącz komputer i poczekaj, aż się uruchomi, a następnie podłącz aparat.

Jeżeli problem nie został rozwiązany, produkt może wymagać naprawy. Jeśli uważasz, że produkt jest uszkodzony, skontaktuj się z nami w celu uzyskania dodatkowej pomocy.