Identyfikator artykułu : 00162906 / Ostatnia modyfikacja : 21.05.2019

Pilot nie reaguje na polecenia głosowe

Produkty i kategorie związane z tym artykułem

Przed dalszym diagnozowaniem problemu należy sprawdzić, czy w prawym górnym rogu pilota umieszczony jest znak mikrofonu. Piloty z funkcją rozpoznawania głosu noszą pokazane poniżej oznaczenie.

Obraz

  • [A] Telewizory z platformą Android TV z 2015 r.: Typ A (pilot z panelem dotykowym obsługujący rozpoznawanie głosu)
  • [B] Telewizory z platformą Android TV z 2016 r. (lub później): Typ B (pilot obsługujący rozpoznawanie głosu)

 


Jeśli funkcja rozpoznawania głosu nie działa, mimo że pilot obsługuje funkcję rozpoznawania głosu, należy sprawdzić poniższe elementy.

  1. Do użycia funkcji rozpoznawania głosu potrzebne jest połączenie z Internetem.

    Sprawdź, czy telewizor może łączyć się z Internetem, wykonując w tym celu poniższe czynności.

    1. Naciśnij przycisk HOME na pilocie dostarczonym w zestawie.
    2. Wybierz opcję Ustawienia.
    3. W kategorii SIEĆ I AKCESORIA wybierz opcję Sieć.
    4. W kategorii Sieć wybierz opcję Ustawienia zaawansowane.
    5. Wybierz opcję Stan sieci.
    6. Wybierz opcję Sprawdź połączenie.
       
  2. Aby pilot zaczął działać, trzeba go sparować z telewizorem z platformą Android TV.

    Sposób parowania zależy od rodzaju pilota. Sprawdź na ilustracjach powyżej typ używanego pilota (A lub B).
     
  3. Mów prosto do mikrofonu wbudowanego w górną część pilota. Przybliż mikrofon do ust lub mów głośno i wyraźnie.

    Obraz

    [C] Umiejscowienie mikrofonu (zdjęcie przedstawia pilot typu A — z panelem dotykowym)

  4. Nie gwarantuje się działania funkcji rozpoznawania głosu w każdych warunkach.

    • Dostępne są dodatkowe informacje o różnych okolicznościach, w których pole wyszukiwania nie pojawia się pomimo naciśnięcia przycisku Microphone (Mikrofon) na  pilocie z panelem dotykowym .

UWAGA: W przypadku telewizorów, które nie są dostarczane z pokazanym powyżej pilotem, dostępne są dwie alternatywy dla funkcji rozpoznawania głosu.

  1. Użycie klawiatury ekranowej.
  2. Użycie wymienionych poniżej aplikacji zainstalowanych na urządzeniu mobilnym lub tablecie:

    UWAGA: W takim przypadku konieczne jest podłączenie smartfona lub tabletu do sieci, do której podłączony jest telewizor.