Identyfikator artykułu : 00182817 / Ostatnia modyfikacja : 28.01.2019

Po zaktualizowaniu oprogramowania nie działa przycisk Home na pilocie.

    UWAGA: Ten artykuł dotyczy serii W75C, W80C, W85C, S80C, S85C, X80C, X83C, X85C, X90C, X91C, X93C, X94C, SD85, XD85, XD93 oraz XD94.

    Zdarzają się problemy z użyciem przycisku Home lub wyświetlaniem głównego menu.

    W celu rozwiązania tego problemu prosimy o wypróbowanie jednej z poniższych procedur.

    Opróżnij pamięć cache telewizora

    1. Naciśnij przycisk Help (Pomoc) na pilocie.
    2. Przewiń zawartość ekranu w dół i wybierz opcję Settings iconUstawienia (ostatnią ikonę w drugim wierszu zatytułowanym „Jak używać telewizora”)*
    3. Wybierz opcję Konfigurowanie telewizora
    4. Wybierz opcję TV
    5. Wybierz opcję Przejście do ekranu ustawień
    6. Po wybraniu tej opcji wybierz opcję Aplikacje
    7. Wybierz opcję Aktualizacja oprogramowania systemowego (znajdującą się w drugim wierszu o nazwie „Aplikacja systemowa”)
    8. Wybierz opcję Opróżnij cache.


    Jeśli problem pozostanie nierozwiązany, należy przywrócić ustawienia fabryczne telewizora, wykonując w tym celu następującą procedurę:

    1. Naciśnij przycisk Help (Pomoc) na pilocie.
    2. Przewiń zawartość ekranu do opcji Kontakt i pomoc techniczna.
    3. Wybierz opcję Kontakt i pomoc techniczna.
    4. Po wyświetleniu ekranu Kontakt i pomoc techniczna rozpocznij przywracanie ustawień fabrycznych, naciskając kolejno na pilocie następujące przyciski: [Przycisk czerwony] > [4] > [3] > [5] > [7] i przycisk Odtwarzanie

    *W systemie Android Oreo (OSV-O) ikona ustawień znajduje się w prawym górnym rogu