Brak połączenia z Internetem, gdy aktywny jest protokół IPv6.
Błąd: Pojawia się komunikat „Sprawdź połączenie z Internetem”.
Uwaga: Jeśli telewizor jest z systemem Android 8.0 Oreo lub wyższym, ustawienie IPv6 (ON/OFF) nie jest już dostępne.
Ten komunikat o błędzie może się pojawić, jeśli dostawca Internetu (ISP) lub strona internetowa nie są zgodne z IPv6.
Telewizory z platformą Android TV:
-
W pierwszej kolejności sprawdź Stan sieci.
- Naciśnij przycisk HOME na pilocie.
- Wybierz opcję Ustawienia.
- W kategorii SIEĆ I AKCESORIA wybierz opcję Sieć.
- Wybierz opcję Ustawienia zaawansowane.
- Wybierz opcję Stan sieci.
-
Jeśli w polu Dostęp do Internetu pojawia się informacja IPv4:OK IPv6:Niepowodzenie, zmień ustawienie IPv6 na Wył., wykonując poniższe czynności.
- Naciśnij przycisk HOME na pilocie.
- Wybierz opcję Ustawienia.
- W kategorii SIEĆ I AKCESORIA wybierz opcję Sieć.
- Wybierz opcję Ustawienia zaawansowane.
- Wybierz opcję Ustawienia IPv6.
- Dla opcji Włączyć IPv6? wybierz ustawienie Nie.
Modele wprowadzone na rynek w 2014 r.
Zmień ustawienie IPv6 na Wył., wykonując następujące czynności:
- Naciśnij przycisk HOME na pilocie.
- Wybierz opcję Ustawienia.
- Wybierz opcję Sieć.
- Wybierz opcję Ustawienia IPv6.
- Wybierz opcję Ustaw połączenie IPv6.
- Wybierz opcję Nie.