Dlaczego moje urządzenie LTE nie znajduje sieci LTE? (Android 9.0 lub Android 10)
WAŻNE: Ten artykuł dotyczy tylko określonych produktów. Proszę sprawdzić Obowiązujące produkty na górze tego artykułu.
Dotyczy
- Urządzenia Xperia z systemem Android 10
- Urządzenia Xperia z systemem Android 9.0
Rozwiązanie
Technologia LTE nie jest obsługiwana przez wszystkich operatorów i dlatego jej dostępność zależy od rynku i regionu. Możliwe też, że przebywasz w miejscu, w którym sieć LTE ma słaby zasięg. Wypróbuj kolejno poniższe rozwiązania i spróbuj rozwiązać problem:
- Skontaktuj się z operatorem sieci i dowiedz się, czy obsługuje on technologię LTE, czy Twoja umowa obejmuje dostęp do sieci LTE i czy sieć LTE jest dostępna w Twojej lokalizacji.
- Jeśli tryb LTE nie jest włączony w urządzeniu, włącz go.
- Sprawdź ikonę mocy sygnału
na pasku stanu, aby upewnić się, że urządzenie jest połączone z siecią. Jeśli sygnał jest słaby lub w ogóle go nie ma, wyjdź na otwartą przestrzeń lub przybliż się do okna.
- Wyłącz urządzenie i włącz je na nowo. Następnie wyszukaj sieć z urządzenia, aby sprawdzić, czy sieć LTE jest dostępna.
Włączanie sieci LTE w urządzeniu
Aby włączyć sieć LTE w urządzeniu
- Odszukaj i stuknij opcje Ustawienia → Sieć i internet → Sieć komórkowa → Zaawansowane→ Preferowany typ sieci.
- Wybierz 4G (preferowana)/3G/GSM.
Wyszukiwanie sieci
Jak wyszukać dostępne sieci komórkowe
- Odszukaj i stuknij opcje Ustawienia → Sieć i Internet → Sieć komórkowa → Zaawansowane.
- Stuknij przełącznik obok opcji Automatycznie wybieraj sieć z prawej strony.
- Wybierz z wyświetlonej listy dostępną sieć LTE.