Identyfikator artykułu : 00248846 / Ostatnia modyfikacja : 26.08.2020

Dlaczego moje urządzenie LTE nie znajduje sieci LTE? (Android 9.0 lub Android 10)

    WAŻNE: Ten artykuł dotyczy tylko określonych produktów. Proszę sprawdzić Obowiązujące produkty na górze tego artykułu.

    Dotyczy

    • Urządzenia Xperia z systemem Android 10
    • Urządzenia Xperia z systemem Android 9.0

    Rozwiązanie

    Technologia LTE nie jest obsługiwana przez wszystkich operatorów i dlatego jej dostępność zależy od rynku i regionu. Możliwe też, że przebywasz w miejscu, w którym sieć LTE ma słaby zasięg. Wypróbuj kolejno poniższe rozwiązania i spróbuj rozwiązać problem:

    • Skontaktuj się z operatorem sieci i dowiedz się, czy obsługuje on technologię LTE, czy Twoja umowa obejmuje dostęp do sieci LTE i czy sieć LTE jest dostępna w Twojej lokalizacji.
    • Jeśli tryb LTE nie jest włączony w urządzeniu, włącz go.
    • Sprawdź ikonę mocy sygnału  na pasku stanu, aby upewnić się, że urządzenie jest połączone z siecią. Jeśli sygnał jest słaby lub w ogóle go nie ma, wyjdź na otwartą przestrzeń lub przybliż się do okna.
    • Wyłącz urządzenie i włącz je na nowo. Następnie wyszukaj sieć z urządzenia, aby sprawdzić, czy sieć LTE jest dostępna.


    Włączanie sieci LTE w urządzeniu

    Aby włączyć sieć LTE w urządzeniu

    1. Odszukaj i stuknij opcje Ustawienia → Sieć i internet → Sieć komórkowa → Zaawansowane→ Preferowany typ sieci.
    2. Wybierz 4G (preferowana)/3G/GSM.

    Wyszukiwanie sieci

    Jak wyszukać dostępne sieci komórkowe

    1. Odszukaj i stuknij opcje Ustawienia → Sieć i Internet → Sieć komórkowa Zaawansowane.
    2. Stuknij przełącznik obok opcji Automatycznie wybieraj sieć z prawej strony.
    3. Wybierz z wyświetlonej listy dostępną sieć LTE.