Aplikacja Creators' App nie łączy się z aparatem/kamerą.
Przeprowadź poniższe kontrole w podanej kolejności.
- Sprawdź, czy aplikacja Creators' App obsługuje aparat/kamerę.
Obsługiwane aparaty/kamery - Wykonaj jedną z poniższych czynności.
Jeżeli nie rozwiąże to problemu, wykonaj poniższe czynności.
- Co pojawia się na ekranie aparatu/kamery i smartfona?
- Smartfon wyświetla komunikat [Nie udało się ustanowić połączenia Bluetooth z aparatem.].
- Smartfon wyświetla komunikat [Połączenie Bluetooth z aparatem zostało zerwane.].
- Smartfon wyświetla komunikat [Usuń parowanie zarówno aparatu, jak i smartfona, a następnie połącz ponownie.].
- Aparat/kamera wyświetla komunikat [Urządzenie jest już połączone ze smartfonem.].
- Komunikat na aparacie/kamerze informuje o ustanowieniu połączenia, natomiast smartfon wyświetla komunikat o nieudanym połączeniu.
- Smartfon wyświetla komunikat [Nie można ustanowić połączenia Wi-Fi z aparatem.].
- Smartfon wyświetla komunikat [Nie udało się przełączyć sieci Wi-Fi smartfona na aparat.].