Nie mogę połączyć się z aparatem/kamerą przez punkt dostępu.
1. Zapoznaj się z instrukcją łączenia.
Jeśli używasz aparatu/kamery po raz pierwszy, postępuj zgodnie z instrukcją z punktu „Początkowa konfiguracja aparatu/kamery”. Jeśli używasz już aparatu/kamery i chcesz zacząć używać aplikacji Creators' App, postępuj zgodnie z instrukcją z punktu „Jeśli początkowo nie zostało skonfigurowane połączenie”.
2. Wypróbuj poniższe rozwiązania problemów.
- Sprawdź, czy aparat/kamera są włączone.
- Podłącz aparat/kamerę i smartfon do tego samego punktu dostępu.
- Aby sprawdzić, czy aparat/kamera może się łączyć przez punkt dostępu, zapoznaj się z listą obsługiwanych aparatów/kamer na Stronie głównej.
3. Jeśli problem nie zostanie rozwiązany
Sprawdź i w razie potrzeby zmień poniższe ustawienia, po czym ponów próbę połączenia.
- Android
-
- Wyłącz smartfon i włącz go na nowo. (Nie chodzi tu o wyłączenie i ponowne włączenie ekranu.)
- Jeśli aparat ma [Tryb samolotowy], wyłącz ten tryb.
- Zainstaluj najnowszą wersję aplikacji Creators' App.
- Sprawdź w ustawieniach smartfona, czy włączona jest funkcja Wi-Fi.
- Sprawdź w ustawieniach smartfona, czy wyłączona jest funkcja przenośnego hotspotu.
- Wyświetl [Ustawienia] smartfona i wyłącz tryb samolotowy.
- Umieść aparat/kamerę bliżej smartfona.
- Wyświetl [Ustawienia] smartfona i wyłącz funkcję Bluetooth.
- Jeśli zainstalowana jest aplikacja sieci VPN lub aplikacja zabezpieczająca, która wykorzystuje sieć VPN, wyłącz sieć VPN.
- Zresetuj nazwę sieci (SSID) aparatu/kamery.
- Odinstaluj aplikację Creators' App i zainstaluj ją na nowo.
- W smartfonie wybierz opcje [Ustawienia] → [System] → [Zresetuj opcje] i zresetuj ustawienia sieci Wi-Fi, transmisji danych w sieci komórkowej i łącza Bluetooth. Zresetowanie może poprawić połączenie, ale spowoduje przywrócenie domyślnych wartości poniższych elementów. W rezultacie ustawienia te trzeba będzie wybrać na nowo.
- Ustawienia hotspotu i tetheringu
- Hasło sieci Wi-Fi
- Ustawienia transmisji danych w sieci komórkowej
- Informacje o parowaniu urządzeń Bluetooth
- iPhone/iPad
-
- Wyłącz iPhone/iPad i włącz go na nowo.
- Jeśli aparat ma [Tryb samolotowy], wyłącz ten tryb.
- Zainstaluj najnowszą wersję aplikacji Creators' App.
- Sprawdź w ustawieniach iPhone’a/iPada, że włączona jest funkcja Wi-Fi.
- Sprawdź w ustawieniach lub Centrum sterowania iPhone’a/iPada, że wyłączony jest [Hotspot osobisty].
- Wyświetl [Ustawienia] iPhone’a/iPada i wyłącz tryb samolotowy.
- Umieść aparat/kamerę bliżej iPhone’a/iPada.
- Wyświetl [Ustawienia] iPhone’a/iPada i wyłącz funkcję Bluetooth.
- Jeśli zainstalowana jest aplikacja sieci VPN lub aplikacja zabezpieczająca, która wykorzystuje sieć VPN, wyłącz sieć VPN.
- Zresetuj nazwę sieci (SSID) aparatu/kamery.
- Odinstaluj aplikację Creators' App i zainstaluj ją na nowo.
- W iPhone’ie/iPadzie wybierz opcje [Ustawienia] → [Ogólne] → [Wyzeruj] i wyzeruj ustawienia sieciowe. Zresetowanie może poprawić połączenie, ale spowoduje przywrócenie domyślnych wartości poniższych elementów. W rezultacie ustawienia te trzeba będzie wybrać na nowo.
- Ustawienia hotspotu osobistego
- Hasło sieci Wi-Fi
- Ustawienia transmisji danych w sieci komórkowej
- Informacje o parowaniu urządzeń Bluetooth