Logo Creators' Cloud
    Creators' App

    Nie mogę połączyć się z aparatem/kamerą przez punkt dostępu.

    1. Zapoznaj się z instrukcją łączenia.

    Jeśli używasz aparatu/kamery po raz pierwszy, postępuj zgodnie z instrukcją z punktu „Początkowa konfiguracja aparatu/kamery”. Jeśli używasz już aparatu/kamery i chcesz zacząć używać aplikacji Creators' App, postępuj zgodnie z instrukcją z punktu „Jeśli początkowo nie zostało skonfigurowane połączenie”.

    2. Wypróbuj poniższe rozwiązania problemów.

    • Sprawdź, czy aparat/kamera są włączone.
    • Podłącz aparat/kamerę i smartfon do tego samego punktu dostępu.
    • Aby sprawdzić, czy aparat/kamera może się łączyć przez punkt dostępu, zapoznaj się z listą obsługiwanych aparatów/kamer na Stronie głównej.

    3. Jeśli problem nie zostanie rozwiązany

    Sprawdź i w razie potrzeby zmień poniższe ustawienia, po czym ponów próbę połączenia.

    Android
    • Wyłącz smartfon i włącz go na nowo. (Nie chodzi tu o wyłączenie i ponowne włączenie ekranu.)
    • Jeśli aparat ma [Tryb samolotowy], wyłącz ten tryb.
    • Zainstaluj najnowszą wersję aplikacji Creators' App.
    • Sprawdź w ustawieniach smartfona, czy włączona jest funkcja Wi-Fi.
    • Sprawdź w ustawieniach smartfona, czy wyłączona jest funkcja przenośnego hotspotu.
    • Wyświetl [Ustawienia] smartfona i wyłącz tryb samolotowy.
    • Umieść aparat/kamerę bliżej smartfona.
    • Wyświetl [Ustawienia] smartfona i wyłącz funkcję Bluetooth.
    • Jeśli zainstalowana jest aplikacja sieci VPN lub aplikacja zabezpieczająca, która wykorzystuje sieć VPN, wyłącz sieć VPN.
    • Zresetuj nazwę sieci (SSID) aparatu/kamery.
    • Odinstaluj aplikację Creators' App i zainstaluj ją na nowo.
    • W smartfonie wybierz opcje [Ustawienia] → [System] → [Zresetuj opcje] i zresetuj ustawienia sieci Wi-Fi, transmisji danych w sieci komórkowej i łącza Bluetooth. Zresetowanie może poprawić połączenie, ale spowoduje przywrócenie domyślnych wartości poniższych elementów. W rezultacie ustawienia te trzeba będzie wybrać na nowo.
      • Ustawienia hotspotu i tetheringu
      • Hasło sieci Wi-Fi
      • Ustawienia transmisji danych w sieci komórkowej
      • Informacje o parowaniu urządzeń Bluetooth
    iPhone/iPad
    • Wyłącz iPhone/iPad i włącz go na nowo.
    • Jeśli aparat ma [Tryb samolotowy], wyłącz ten tryb.
    • Zainstaluj najnowszą wersję aplikacji Creators' App.
    • Sprawdź w ustawieniach iPhone’a/iPada, że włączona jest funkcja Wi-Fi.
    • Sprawdź w ustawieniach lub Centrum sterowania iPhone’a/iPada, że wyłączony jest [Hotspot osobisty].
    • Wyświetl [Ustawienia] iPhone’a/iPada i wyłącz tryb samolotowy.
    • Umieść aparat/kamerę bliżej iPhone’a/iPada.
    • Wyświetl [Ustawienia] iPhone’a/iPada i wyłącz funkcję Bluetooth.
    • Jeśli zainstalowana jest aplikacja sieci VPN lub aplikacja zabezpieczająca, która wykorzystuje sieć VPN, wyłącz sieć VPN.
    • Zresetuj nazwę sieci (SSID) aparatu/kamery.
    • Odinstaluj aplikację Creators' App i zainstaluj ją na nowo.
    • W iPhone’ie/iPadzie wybierz opcje [Ustawienia] → [Ogólne] → [Wyzeruj] i wyzeruj ustawienia sieciowe. Zresetowanie może poprawić połączenie, ale spowoduje przywrócenie domyślnych wartości poniższych elementów. W rezultacie ustawienia te trzeba będzie wybrać na nowo.
      • Ustawienia hotspotu osobistego
      • Hasło sieci Wi-Fi
      • Ustawienia transmisji danych w sieci komórkowej
      • Informacje o parowaniu urządzeń Bluetooth