Słuchawki LinkBuds (WF-L900) nie ładują się
Jeśli słuchawki nie ładują się, wykonaj następujące czynności:
- Umieść etui z funkcją ładowania w otoczeniu, w którym panuje temperatura od 15°C do 35°C, i ponów próbę ładowania.
- Problem jest rozwiązany
- Problem mógł być spowodowany zbyt niską lub zbyt wysoką temperaturą otoczenia.
- Problem nie jest rozwiązany
- Przejdź do czynności 2.
- Używając dostarczonego przewodu USB Type-C, podłącz etui z funkcją ładowania do ładowarki sieciowej USB lub komputera. Spróbuj całkowicie naładować słuchawki.
- Słuchawki ładują się teraz normalnie
- Używaj przewodu USB Type-C dostarczonego z produktem. Użycie dostępnego w handlu przewodu lub koncentratora USB może uniemożliwić ładowanie.
- Słuchawki nie ładują się
- Odłącz przewód USB od etui z funkcją ładowania i przejdź do czynności 3.
- Wyczyść porty do ładowania na słuchawkach, włóż słuchawki do etui z funkcją ładowania i sprawdź wskaźnik na etui z funkcją ładowania.
Uwaga: Szczegółowe informacje o czyszczeniu słuchawek znajdziesz w artykule Czyszczenie i konserwacja słuchawek.- Wskaźnik świeci na zielono przez mniej więcej 3 sekundy
Słuchawki są całkowicie naładowane. Załóż słuchawki, połącz je przez Bluetooth z innym urządzeniem (np. smartfonem) i sprawdź, czy słyszysz dźwięk z podłączonego urządzenia. W przypadku całkowitego braku dźwięku zapoznaj się z artykułem Podczas odtwarzania muzyki lub rozmowy telefonicznej nie słychać dźwięku w jednej lub obu słuchawkach.- Wskaźnik świeci na pomarańczowo przez mniej więcej 3 sekundy
Akumulator jest bliski wyczerpania. Ładuj słuchawki przez mniej więcej 30 minut przy użyciu przewodu USB Type-C, po czym przejdź do czynności 4.- Wskaźnik dwukrotnie miga na pomarańczowo
Ładowanie słuchawek jest niemożliwe ze względu na nieodpowiednią temperaturę lub inny problem. Przejdź do czynności 5.- Wskaźnik nie świeci
Przejdź do czynności 6.
- Po zakończeniu ładowania połącz słuchawki z urządzeniem przez Bluetooth i sprawdź, czy możesz ich normalnie używać.
- Słuchawki działają normalnie
- Port ładowania w etui z funkcją ładowania mógł być brudny.
Uwaga: W celu uniknięcia problemów z ładowaniem zaleca się okresowe czyszczenie. - Słuchawki nie działają normalnie
- Przejdź do czynności 9.
- Włóż słuchawki do etui z funkcją ładowania, podłącz etui z funkcją ładowania przy użyciu dostarczonego przewodu USB Type-C i ponownie sprawdź wskaźnik na etui z funkcją ładowania.
- W chwili rozpoczęcia ładowania wskaźnik świeci na pomarańczowo
Trwa ładowanie słuchawek. Zaczekaj na całkowite naładowanie słuchawek.- Wskaźnik dwukrotnie miga na pomarańczowo
Ładowanie jest niemożliwe ze względu na nieodpowiednią temperaturę lub inny problem. Przejdź do czynności 9.- Wskaźnik trzykrotnie miga na pomarańczowo
Ładowanie słuchawek jest niemożliwe ze względu na nieodpowiednią temperaturę lub inny problem. Przejdź do czynności 9.- Wskaźniki nie zapalają się
Przejdź do czynności 6.
- Wykonaj poniższą procedurę i sprawdź, czy możesz ładować słuchawki.
- Upewnij się, że na słuchawki są prawidłowo założone wkładki dopasowujące.
Uwaga: Nieprawidłowo założone wkładki dopasowujące uniemożliwią styk między etui z funkcją ładowania a słuchawkami, a w rezultacie ładowanie. Dopasuj wystającą część słuchawki do wycięcia we wkładce dopasowującej (A). Upewnij się, że wkładka dopasowująca jest całkowicie nałożona.
- Włóż słuchawki do etui z funkcją ładowania i zacznij ładowanie.
Uwaga: Upewnij się, że lewa i prawa słuchawka zostały włożone po właściwych stronach. - Wyjmij słuchawki z etui z funkcją ładowania i sprawdź, czy wskaźnik świeci na pomarańczowo przez mniej więcej 3 sekundy.
- Słuchawki ładują się teraz normalnie
- Problem mógł wynikać ze sposobu założenia wkładek dopasowujących lub włożenia słuchawek do etui z funkcją ładowania.
- Słuchawki nie ładują się
- Przejdź do czynności 7.
- Upewnij się, że na słuchawki są prawidłowo założone wkładki dopasowujące.
- Sprawdź, czy przez ten sam zasilacz sieciowy lub port USB można naładować inne urządzenie.
Użyj tego samego zasilacza sieciowego lub portu USB na komputerze do naładowania innego urządzenia mobilnego lub produktu.- Ładowanie urządzenia mobilnego lub produktu jest możliwe
- Przejdź do czynności 8.
- Ładowanie urządzenia mobilnego lub produktu nie jest możliwe
- Zasilacz sieciowy lub port USB może nie działać. Skontaktuj się z producentem.
-
Wyczyść port ładowania w etui z funkcją ładowania i sprawdź, czy możesz ładować słuchawki.
Brud na stykach lub w ich sąsiedztwie uniemożliwi normalne ładowanie słuchawek. Przed ładowaniem usuń zabrudzenia lub kurz suchą, miękką ściereczką.
- Słuchawki ładują się teraz normalnie
- Port ładowania w etui z funkcją ładowania mógł być brudny.
Uwaga: W celu uniknięcia problemów z ładowaniem zaleca się okresowe czyszczenie. - Słuchawki nie ładują się
- Słuchawki mogą być uszkodzone i wymagać naprawy. Przejdź do następnej czynności (9).
-
Wyświetl Przewodnik pomocniczy lub obejrzyj wideo Jak zresetować słuchawki LinkBuds:
- Problem jest rozwiązany
- Problem mógł być spowodowany przejściowym błędem w działaniu słuchawek.
- Problem nie jest rozwiązany
- Przejdź do następnej czynności w procedurze rozwiązywania problemu (10).
-
Przeprowadź inicjalizację słuchawek.
Uwaga: Inicjalizacja przywraca ustawienia fabryczne słuchawek i usuwa wszystkie informacje o parowaniu Bluetooth.Wyświetl Przewodnik pomocniczy lub obejrzyj wideo Jak wykonać inicjalizację słuchawek LinkBuds:
- Problem jest rozwiązany
- Problem mógł być spowodowany przejściowym błędem w działaniu słuchawek.
- Problem nie jest rozwiązany
- Słuchawki mogą być uszkodzone i wymagać naprawy.