Identyfikator artykułu : 00277323 / Ostatnia modyfikacja : 26.04.2022

Słuchawki LinkBuds (WF-L900) nie ładują się

    Jeśli słuchawki nie ładują się, wykonaj następujące czynności:

    1. Umieść etui z funkcją ładowania w otoczeniu, w którym panuje temperatura od 15°C do 35°C, i ponów próbę ładowania.
      Problem jest rozwiązany
      Problem mógł być spowodowany zbyt niską lub zbyt wysoką temperaturą otoczenia.
      Problem nie jest rozwiązany
      Przejdź do czynności 2.
    2. Używając dostarczonego przewodu USB Type-C, podłącz etui z funkcją ładowania do ładowarki sieciowej USB lub komputera. Spróbuj całkowicie naładować słuchawki.
      Słuchawki ładują się teraz normalnie
      Używaj przewodu USB Type-C dostarczonego z produktem. Użycie dostępnego w handlu przewodu lub koncentratora USB może uniemożliwić ładowanie.
      Słuchawki nie ładują się
      Odłącz przewód USB od etui z funkcją ładowania i przejdź do czynności 3.
    3. Wyczyść porty do ładowania na słuchawkach, włóż słuchawki do etui z funkcją ładowania i sprawdź wskaźnik na etui z funkcją ładowania.
      Uwaga: Szczegółowe informacje o czyszczeniu słuchawek znajdziesz w artykule Czyszczenie i konserwacja słuchawek.
      Wskaźnik świeci na zielono przez mniej więcej 3 sekundy

      Słuchawki są całkowicie naładowane. Załóż słuchawki, połącz je przez Bluetooth z innym urządzeniem (np. smartfonem) i sprawdź, czy słyszysz dźwięk z podłączonego urządzenia. W przypadku całkowitego braku dźwięku zapoznaj się z artykułem Podczas odtwarzania muzyki lub rozmowy telefonicznej nie słychać dźwięku w jednej lub obu słuchawkach.
      Wskaźnik świeci na pomarańczowo przez mniej więcej 3 sekundy

      Akumulator jest bliski wyczerpania. Ładuj słuchawki przez mniej więcej 30 minut przy użyciu przewodu USB Type-C, po czym przejdź do czynności 4.
      Wskaźnik dwukrotnie miga na pomarańczowo

      Ładowanie słuchawek jest niemożliwe ze względu na nieodpowiednią temperaturę lub inny problem. Przejdź do czynności 5.
      Wskaźnik nie świeci

      Przejdź do czynności 6.
    4. Po zakończeniu ładowania połącz słuchawki z urządzeniem przez Bluetooth i sprawdź, czy możesz ich normalnie używać.
      Słuchawki działają normalnie
      Port ładowania w etui z funkcją ładowania mógł być brudny.
      Uwaga: W celu uniknięcia problemów z ładowaniem zaleca się okresowe czyszczenie.
      Słuchawki nie działają normalnie
      Przejdź do czynności 9.
    5. Włóż słuchawki do etui z funkcją ładowania, podłącz etui z funkcją ładowania przy użyciu dostarczonego przewodu USB Type-C i ponownie sprawdź wskaźnik na etui z funkcją ładowania.
      W chwili rozpoczęcia ładowania wskaźnik świeci na pomarańczowo

      Trwa ładowanie słuchawek. Zaczekaj na całkowite naładowanie słuchawek.
      Wskaźnik dwukrotnie miga na pomarańczowo

      Ładowanie jest niemożliwe ze względu na nieodpowiednią temperaturę lub inny problem. Przejdź do czynności 9.
      Wskaźnik trzykrotnie miga na pomarańczowo

      Ładowanie słuchawek jest niemożliwe ze względu na nieodpowiednią temperaturę lub inny problem. Przejdź do czynności 9.
      Wskaźniki nie zapalają się

      Przejdź do czynności 6.
    6. Wykonaj poniższą procedurę i sprawdź, czy możesz ładować słuchawki.
      1. Upewnij się, że na słuchawki są prawidłowo założone wkładki dopasowujące.
        Uwaga: Nieprawidłowo założone wkładki dopasowujące uniemożliwią styk między etui z funkcją ładowania a słuchawkami, a w rezultacie ładowanie. Dopasuj wystającą część słuchawki do wycięcia we wkładce dopasowującej (A). Upewnij się, że wkładka dopasowująca jest całkowicie nałożona.
        obraz przedstawiający zakładanie wkładki dopasowującej
      2. Włóż słuchawki do etui z funkcją ładowania i zacznij ładowanie.
        Uwaga: Upewnij się, że lewa i prawa słuchawka zostały włożone po właściwych stronach.
      3. Wyjmij słuchawki z etui z funkcją ładowania i sprawdź, czy wskaźnik świeci na pomarańczowo przez mniej więcej 3 sekundy.
      Słuchawki ładują się teraz normalnie
      Problem mógł wynikać ze sposobu założenia wkładek dopasowujących lub włożenia słuchawek do etui z funkcją ładowania.
      Słuchawki nie ładują się
      Przejdź do czynności 7.
    7. Sprawdź, czy przez ten sam zasilacz sieciowy lub port USB można naładować inne urządzenie.
      Użyj tego samego zasilacza sieciowego lub portu USB na komputerze do naładowania innego urządzenia mobilnego lub produktu.
      Ładowanie urządzenia mobilnego lub produktu jest możliwe
      Przejdź do czynności 8.
      Ładowanie urządzenia mobilnego lub produktu nie jest możliwe
      Zasilacz sieciowy lub port USB może nie działać. Skontaktuj się z producentem.
    8. Wyczyść port ładowania w etui z funkcją ładowania i sprawdź, czy możesz ładować słuchawki.

      Brud na stykach lub w ich sąsiedztwie uniemożliwi normalne ładowanie słuchawek. Przed ładowaniem usuń zabrudzenia lub kurz suchą, miękką ściereczką.

      Słuchawki ładują się teraz normalnie
      Port ładowania w etui z funkcją ładowania mógł być brudny.
      Uwaga: W celu uniknięcia problemów z ładowaniem zaleca się okresowe czyszczenie.
      Słuchawki nie ładują się
      Słuchawki mogą być uszkodzone i wymagać naprawy. Przejdź do następnej czynności (9).
    9. Zresetuj słuchawki.

      Wyświetl Przewodnik pomocniczy lub obejrzyj wideo Jak zresetować słuchawki LinkBuds:


      Problem jest rozwiązany
      Problem mógł być spowodowany przejściowym błędem w działaniu słuchawek.
      Problem nie jest rozwiązany
      Przejdź do następnej czynności w procedurze rozwiązywania problemu (10).
    10. Przeprowadź inicjalizację słuchawek.
      Uwaga: Inicjalizacja przywraca ustawienia fabryczne słuchawek i usuwa wszystkie informacje o parowaniu Bluetooth.

      Wyświetl Przewodnik pomocniczy lub obejrzyj wideo Jak wykonać inicjalizację słuchawek LinkBuds:


      Problem jest rozwiązany
      Problem mógł być spowodowany przejściowym błędem w działaniu słuchawek.
      Problem nie jest rozwiązany
      Słuchawki mogą być uszkodzone i wymagać naprawy.