Identyfikator artykułu : 00267882 / Ostatnia modyfikacja : 29.10.2021

Zestaw audio nie łączy się przez Bluetooth z moim smartfonem / odtwarzaczem Walkman, mimo że łączył się przedtem

    WAŻNE: Ten artykuł dotyczy tylko określonych produktów. Proszę sprawdzić Obowiązujące produkty na górze tego artykułu.

    W przypadku wystąpienia tego problemu usuń z połączonego urządzenia informacje o parowaniu Bluetooth zestawu audio, po czym ponownie sparuj zestaw audio. W przypadku telefonu iPhone, smartfona z systemem Android lub odtwarzacza Walkman wykonaj odpowiednią procedurę:

    iPhone

    Szczegółowych informacji o ustawieniach telefonu iPhone należy szukać w jego instrukcji obsługi lub na stronie pomocy technicznej.

    1. Wyłącz zestaw audio.
    2. Wybierając odpowiednie opcje na ekranie telefonu iPhone, usuń informacje o parowaniu z zestawem. Dalsze informacje podano w artykule Jak usunąć informacje Bluetooth z urządzenia.
      Uwaga: Jeśli zestaw nie pojawia się na podłączonym urządzeniu, pomiń tę czynność.
    3. Naciśnij przycisk POWER, aby włączyć zestaw.
      Uwaga: Jeśli wyświetlacz pokazuje SONY DEMO, zestaw pracuje w trybie demonstracyjnym. Kilkakrotnie naciśnij przycisk DISPLAY, aby usunąć ekran demonstracyjny. Wówczas ponownie naciśnij przycisk POWER, aby włączyć zestaw.
    4. Naciskaj przycisk FUNCTION, aż wyświetlacz pokaże BLUETOOTH.
    5. Na co najmniej 3 sekundy naciśnij na zestawie przycisk BLUETOOTH/PAIRING, aby na wyświetlaczu zaczął migać komunikat PAIRING.
    6. Wyłącz funkcję BLUETOOTH w telefonie iPhone i włącz ją na nowo.
    7. Stuknij nazwę modelu zestawu, która pojawi się w menu OTHER DEVICES (Inne urządzenia).
      Uwagi:
      • Jeśli wymagane jest wprowadzenia hasła, wprowadź 0000.
      • Hasło może być określane mianem „kod PIN”, „numer PIN” lub „Password”.
    8. Jeśli zestaw został prawidłowo sparowany z telefonem iPhone, na liście w menu MY DEVICES (Moje urządzenia) widać nazwę modelu zestawu i stan Połączony.

    Smartfon z systemem Android lub Walkman

    Szczegółowych informacji o ustawieniach smartfona z systemem Android lub odtwarzacza Walkman należy szukać w jego instrukcji obsługi lub na stronie pomocy technicznej.

    1. Wyłącz zestaw audio.
    2. Wybierając odpowiednie opcje na ekranie smartfona lub odtwarzacza Walkman, usuń informacje o parowaniu z zestawem. Dalsze informacje podano w artykule Jak usunąć informacje Bluetooth z urządzenia.
      Uwaga: Jeśli zestaw nie pojawia się na podłączonym urządzeniu, pomiń tę czynność.
    3. Naciśnij przycisk POWER, aby włączyć zestaw.
      Uwaga:  Jeśli wyświetlacz pokazuje SONY DEMO, zestaw pracuje w trybie demonstracyjnym. Kilkakrotnie naciśnij przycisk DISPLAY, aby usunąć ekran demonstracyjny. Wówczas ponownie naciśnij przycisk POWER, aby włączyć zestaw.
    4. Naciskaj przycisk FUNCTION, aż wyświetlacz pokaże BLUETOOTH.
    5. Na co najmniej 3 sekundy naciśnij na zestawie przycisk BLUETOOTH/PAIRING, aby na wyświetlaczu zaczął migać komunikat PAIRING.
    6. Wyłącz funkcję BLUETOOTH w smartfonie lub odtwarzaczu Walkman i włącz ją na nowo.
    7. Stuknij nazwę modelu zestawu, która pojawi się w menu Dostępne urządzenia.
      Uwagi:
      • Jeśli nazwa modelu nie pojawia się, stuknij ikonę ikona trzech pionowych kropek (więcej) → Odśwież.
      • Jeśli wymagane jest wprowadzenia hasła, wprowadź 0000.
      • Hasło może być określane mianem „kod PIN”, „numer PIN” lub „Password”.
    8. Wykonuj wyświetlane polecenia (jeśli są).
    9. Jeśli zestaw został prawidłowo sparowany ze smartfonem lub odtwarzaczem Walkman, na liście w menu Sparowane urządzenia widać nazwę modelu zestawu.