Identyfikator artykułu : 00242545 / Ostatnia modyfikacja : 04.12.2020

Apple HomeKit: sposób użycia

    UWAGA: ten artykuł dotyczy wyłącznie określonych produktów i/lub systemów operacyjnych. Szczegółowe informacje podano w sekcji Produkty i kategorie związane z tym artykułem.
    Technologia Apple HomeKit umożliwia obsługę telewizora przy użyciu urządzenia firmy Apple, takiego jak iPhone, iPad lub Mac, i aplikacji Dom lub asystenta Siri.

    UWAGI:

    • Do użycia technologii HomeKit może być wymagana aktualizacja oprogramowania.
    • Aby korzystać z technologii HomeKit, trzeba połączyć telewizor do Internetu.
    • Działanie urządzenia Apple zależy od wersji systemu operacyjnego.
       

    Przed użyciem technologii Apple HomeKit

    Aby używać funkcji HomeKit, trzeba dodać telewizor do akcesoriów w aplikacji Dom w urządzeniu z systemem iOS.

    1. Upewnij się, że urządzenie firmy Apple jest podłączone do tej samej sieci co telewizor.
    2. Naciśnij przycisk  (wyboru wejścia) na pilocie od telewizora, wybierz opcję  (AirPlay).
    3. Wybierz opcję Ustawienia AirPlay i HomeKit.
    4. Wybierz opcję Konfiguruj HomeKit. Na telewizorze wyświetlony zostanie kod QR.
    5. W urządzeniu z systemem iOS otwórz aplikację Dom i stuknij opcję Dodaj akcesorium lub ikonę
    6. Zeskanuj kod QR z telewizora aparatem urządzenia z systemem iOS.
    7. Postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na telewizorze i w aplikacji Dom.


    Szczegółowe informacje o możliwościach technologii HomeKit podano na poniższej stronie.
    Konfigurowanie i używanie aplikacji Dom (łącze do strony zewnętrznej)​​​​​​​

     

    * iPhone, iPad, AirPlay i HomeKit są znakami towarowymi Apple Inc. zastrzeżonym w Stanach Zjednoczonych i innych krajach.