Problem z dostępem do Apple TV lub brak możliwości parowania urządzeń Apple z telewizorem przy użyciu aplikacji AirPlay lub technologii HomeKit
WAŻNE: Ten artykuł dotyczy tylko określonych produktów. Proszę sprawdzić Obowiązujące produkty na górze tego artykułu.
Aby użyć aplikacji Apple TV i technologii AirPlay i HomeKit, musisz uaktywnić usługi Sony Smart TV, wyrażając zgodę na politykę prywatności telewizora BRAVIA. Jeśli podczas parowania urządzenia firmy Apple za pomocą aplikacji AirPlay występują problemy z dostępem do Apple TV lub z połączeniem, wykonaj następujące czynności:
- Naciśnij przycisk HELP na pilocie dostarczonym z telewizorem.
- Wybierz opcję Stan i diagnostyka, a następnie Ustawienia prywatności.
- Kiedy pojawi się ekran Polityka prywatności, przeczytaj politykę prywatności. Jeśli zgadzasz się na jej zasady, przewiń ją do końca i wyraź zgodę przynajmniej na usługi Sony Smart TV. Jeśli chcesz, możesz wybrać Zgoda na wszystkie.
- Naciśnij przycisk Input (wyboru wejścia) na pilocie telewizora, po czym wybierz wejście AirPlay. Pojawi się menu AirPlay.
* Apple, iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV, Mac, AirPlay i HomeKit są znakami towarowymi Apple Inc. zastrzeżonymi w Stanach Zjednoczonych i innych krajach i regionach.