Dźwięk z głośników telewizora nie jest zsynchronizowany z obrazem przesyłanym przez łącze HDMI
WAŻNE: Ten artykuł dotyczy tylko określonych produktów. Proszę sprawdzić Obowiązujące produkty na górze tego artykułu.
Problem ten może wystąpić, gdy w urządzeniu podłączonym do portu HDMI telewizora wybrany jest strumieniowy format wyjściowy audio (Dolby Digital, Dolby Digital Plus, DTS itd.). Rozwiązaniem jest zmiana formatu audio w urządzeniu HDMI na PCM. Informacji o zmienianiu formatu audio należy szukać w instrukcji obsługi urządzenia HDMI.
Modele z ustawieniami „Tryb dźwięku”:
Aby poprawić synchronizację dźwięku, zmień ustawienie Tryb dźwięku na inne niż Dolby Audio, na przykład Standardowy.
- Naciśnij przycisk
(Szybkie ustawienia) lub przycisk ACTION MENU na pilocie.
- Wybierz opcję Tryb dźwięku.