Identyfikator artykułu : 00248196 / Ostatnia modyfikacja : 29.10.2021

System WebLink wyświetla błąd lub nie jest wykrywane połączenie USB

    WAŻNE: Ten artykuł dotyczy tylko określonych produktów. Proszę sprawdzić Obowiązujące produkty na górze tego artykułu.

    Jeśli nie możesz używać funkcji WebLink, przeprowadź poniższe kontrole.

    Czy pojawia się któryś z poniższych błędów?

    • Urządzenie USB nie jest obsługiwane. Aby uzyskać informacje o kompatybilnych urządzeniach, odwiedź witrynę pomocy technicznej. Jej adres znajdziesz na ostatniej stronie dostarczonej instrukcji obsługi
    • Urządzenie USB nie jest obsługiwane

    Zainstaluj w smartfonie aplikację WebLink Host pobraną z witryny internetowej firmy Abalta.
    Jeśli aplikacja WebLink Host jest już zainstalowana, zrestartuj smartfon i z powrotem podłącz przewód USB.
     


    Na ekranie radioodtwarzacza pojawia się komunikat o błędzie WebLink

    Sprawdź znaczenie komunikatu na stronie internetowej firmy Abalta z najczęstszymi pytaniami dotyczącymi WebLink.
     


    Czy połączenie USB nie jest wykrywane, gdy używasz telefonu iPhone?

    Połączenia USB nie można wykryć, gdy iPhone jest zablokowany.
    Aby rozwiązać ten problem, odblokuj iPhone. 
     


    Czy używasz telefonu iPhone i pojawia się poniższy błąd?

    • Kiedy używasz aplikacji WebLink, pojawia się komunikat „Resume a WebLink compatible app to continue” (Aby kontynuować, wznów działanie aplikacji zgodnej z WebLink)

    Kiedy używasz funkcji WebLink Host, pozostawiaj aplikację WebLink na wierzchu ekranu.


    Po zaktualizowaniu systemu iOS telefonu iPhone do wersji 15 połączenie WebLink stale się rozłącza

    Przyczyną utraty połączenia WebLink może być problem ze zgodnością między systemem iOS 15 a aplikacją WebLink Host. Szczegółów należy szukać na stronie internetowej firmy Abalta z najczęstszymi pytaniami dotyczącymi WebLink.