Nie można połączyć urządzenia z funkcją Apple CarPlay lub Android Auto z odtwarzaczem samochodowym
UWAGA:
- Dostępne usługi i sposoby podłączania zależą od odtwarzacza samochodowego. Informacji o zgodności należy szukać w instrukcji obsługi radia samochodowego.
- Przed rozpoczęciem upewnij się, że masz smartfon zgodny z Apple CarPlay i/lub Android Auto. Wymagania dla smartfonów różnią się w przypadku użycia połączenia USB i bezprzewodowego (nawet w odniesieniu do tej samej funkcji).
Jak rozwiązać problemy z łącznością z Apple CarPlay lub Android Auto
Aby rozwiązać problemy z funkcjami Apple CarPlay lub Android Auto, wykonaj następujące czynności:
- Tylko Apple CarPlay: W telefonie iPhone wybierz Ustawienia → Czas przed ekranem → Ograniczaj treść i prywatność, a następnie ustaw CarPlay jako Dozwolone.
- Zrestartuj smartfon.
- W zależności od sposobu połączenia wypróbuj poniższe rozwiązania:
Jeśli wykonanie powyższych czynności nie rozwiąże problemu, zapoznaj się z następującymi stronami pomocy technicznej:
Uwaga: Zamieszczone powyżej linki prowadzą do stron internetowych innych firm i mogą ulec zmianie.