Identyfikator artykułu : 00236059 / Ostatnia modyfikacja : 13.02.2020

W dźwięku ze słuchawek WF-1000XM3 występują przerwy lub zakłócenia

    Słuchawki WF-1000XM3 wykorzystują system równoczesnej transmisji Bluetooth do lewej i prawej słuchawki. Oznacza to, że stabilność połączenia Bluetooth jest większa niż w przypadku innych, bardziej tradycyjnych słuchawek. Mimo to, w następujących sytuacjach mogą zdarzać się przerwy w dźwięku lub jego całkowity zanik:

    Kiedy mogą wystąpić zaniki dźwięku? 

    • Podczas słuchania w niestabilnym środowisku (na lotnisku, dworcu, w pociągu itp.), gdy w pobliżu słuchawek znajduje się wiele innych bezprzewodowych urządzeń audio
    • W miejscach występowania dużej ilości sygnałów Wi-Fi, mikrofalowych, komórkowych itp. 

    Jak można rozwiązać problem zanikania dźwięku?

    Aby rozwiązać problem zanikania dźwięku, wykonaj poniższe czynności:

    • Rozłącz i ponownie połącz zestaw słuchawkowy z urządzeniem odtwarzającym Bluetooth (na przykład telefonem).
      1. Włóż zestaw słuchawkowy do etui z funkcją ładowarki i zamknij pokrywę.
      2. Wyjmij zestaw słuchawkowy z etui z funkcją ładowarki i ponownie połącz go z urządzeniem odtwarzającym.
         
    • Ustaw tryb jakości dźwięku w słuchawkach na Priority on stable connection (Priorytet stabilności połączenia).
      1. Otwórz aplikację Sony | Headphones Connect.
      2. Ustaw tryb jakości dźwięku w słuchawkach na Priority on stable connection (Priorytet stabilności połączenia).
          
    • Ponieważ przyczyną zaników dźwięku mogą być zakłócenia łączności bezprzewodowej, wyłącz pobliskie urządzenia Wi-Fi.
       
    • Ciało człowieka może zakrywać antenę Bluetooth w urządzeniu Bluetooth i stanowić przeszkodę w transmisji Bluetooth, co powoduje zaniki dźwięku.
      Aby tego uniknąć, należy zmniejszyć odległość między zestawem słuchawkowym a urządzeniem odtwarzającym.
       
    • Zamknij wszystkie nieużywane aplikacje i ponownie uruchom urządzenie odtwarzające.
       
    • Jeśli zaniki dźwięku występują przy słuchaniu muzyki z komputera, zamknij wszystkie niepotrzebne aplikacje i okna, po czym uruchom ponownie komputer.
       
    • Sprawdź, czy w słuchawkach i urządzeniu odtwarzającym zainstalowane jest najnowsze oprogramowanie. Informacji o aktualizacjach wewnętrznego oprogramowania należy szukać na stronie z opisem produktu w witrynie pomocy Sony.


    Cyfrowy odtwarzacz muzyki

    Nazwa modeluWersja oprogramowania
    DMP-Z11.02 lub nowsza

    WALKMAN®

    Nazwa modeluWersja oprogramowania
    NW-WM1A
    NW-WM1Z
    3.02 lub nowsza
    NW-ZX300
    NW-ZX300G
    2.02 lub nowsza
    NW-A55
    NW-A55HN
    NW-A56HN
    NW-A57
    NW-A55W
    1.02 lub nowsza