Identyfikator artykułu : 00236059 / Ostatnia modyfikacja : 29.10.2021

W dźwięku ze słuchawek WF-1000XM3 występują przerwy lub zakłócenia

    WAŻNE: Ten artykuł dotyczy tylko określonych produktów. Proszę sprawdzić Obowiązujące produkty na górze tego artykułu.

    Słuchawki WF-1000XM3 wykorzystują system równoczesnej transmisji Bluetooth do lewej i prawej słuchawki. Oznacza to, że stabilność połączenia Bluetooth jest większa niż w przypadku mniej nowoczesnych słuchawek. Mimo to, w następujących sytuacjach mogą zdarzać się przerwy w dźwięku lub jego całkowity zanik:

    • W miejscu, w którym sygnał Wi-Fi jest niestabilny, na przykład w pociągu, na lotnisku lub na dworcu.
    • Kiedy używasz słuchawek w miejscach występowania wielu sygnałów Wi-Fi oraz w pobliżu urządzeń wykorzystujących pasmo częstotliwości sieci Wi-Fi (np. kuchenek mikrofalowych lub telefonów komórkowych).

    Jak można rozwiązać problem zanikania dźwięku?

    Aby rozwiązać problem zanikania dźwięku, wykonaj poniższe czynności:

    • Tylko WF-1000XM3:
      Używając aplikacji Sony | Headphones Connect, zaktualizuj oprogramowanie słuchawek do najnowszej wersji. W celu uzyskania dalszych informacji odwiedź stronę z opisem słuchawek w witrynie pomocy technicznej Sony.
    • Rozłącz i ponownie połącz słuchawki z urządzeniem Bluetooth (na przykład smartfonem). 
      1. Włóż słuchawki do etui z funkcją ładowania i zamknij pokrywkę.
      2. Po kilku sekundach wyjmij je z etui z funkcją ładowania i ponownie połącz z urządzeniem Bluetooth.
    • Zmień tryb Sound quality (Jakość dźwięku) w słuchawkach na Priority on stable connection (Priorytet stabilności połączenia). 
      1. Otwórz aplikację Sony | Headphones Connect.
      2. Ustaw tryb Sound quality (Jakość dźwięku) na Priority on stable connection (Priorytet stabilności połączenia).
    • Tylko WF-XB700:
      Jeśli urządzeniem Bluetooth jest Walkman lub smartfon z systemem Android, ustaw tryb Sound Quality (Jakość dźwięku) na Priority on stable connection (Priorytet stabilności połączenia). Jeśli urządzenie Bluetooth pozwala na wybór kodeka, zacznij od AAC, a jeśli nie jest on dostępny, wybierz SBC.
      • Słuchawki z wkładkami dousznymi nie współpracują z aplikacją Sony | Headphones Connect, przez co nie można jej użyć do ustawiania trybu Sound Quality (Jakość dźwięku).
      • Pewne urządzenia Bluetooth uniemożliwiają zmianę ustawień. Szczegółowych informacji o sposobie zmieniania ustawień należy szukać w instrukcji obsługi urządzenia Bluetooth.
    • Ponieważ przyczyną zaników dźwięku mogą być zakłócenia łączności bezprzewodowej, wyłącz pobliskie urządzenia bezprzewodowe.
    • Ciało człowieka może zakrywać antenę Bluetooth w urządzeniu Bluetooth, powodując zaniki dźwięku. Aby tego uniknąć, należy zmniejszyć odległość między słuchawkami a urządzeniem Bluetooth.
    • Zamknij wszystkie nieużywane aplikacje i ponownie uruchom urządzenie Bluetooth.
    • Jeśli zaniki dźwięku występują przy słuchaniu muzyki z komputera, zamknij wszystkie niepotrzebne aplikacje i okna, po czym uruchom ponownie komputer.
    • Zaktualizuj oprogramowanie urządzenia Bluetooth. Aby uzyskać informacje o aktualizowaniu urządzenia Bluetooth, odwiedź stronę z opisem posiadanego produktu w witrynie pomocy technicznej Sony.
    • Jeśli posiadane urządzenie Bluetooth jest wymienione poniżej, upewnij się, że jego wewnętrzne oprogramowanie jest zaktualizowane do podanej wersji.


      Cyfrowy odtwarzacz muzyki

      Nazwa modeluWersja oprogramowania
      DMP-Z11.02 lub nowsza

      WALKMAN®

      Nazwa modeluWersja oprogramowania
      NW-WM1A
      NW-WM1Z
      3.02 lub nowsza
      NW-ZX300
      NW-ZX300G
      2.02 lub nowsza
      NW-A55
      NW-A55HN
      NW-A56HN
      NW-A57
      NW-A55WI
      1.02 lub nowsza
       

    UWAGI:

    • Kiedy włączona jest włączona funkcja Eliminacja hałasu, może być słyszalny tzw. biały szum (niewielkie zakłócenia elektryczne objawiające się ciągłym, statycznym dźwiękiem). Powstawanie białego szumu wynika z właściwości funkcji Eliminacja hałasu i nie świadczy o uszkodzeniu słuchawek. Jeśli przeszkadza Ci biały szum, wyłącz funkcję Eliminacja hałasu.
    • Jeśli używasz słuchawek podczas chodzenia lub biegania, mogą być słyszalne wibracje wywołane ruchami ciała. Nie świadczy to o uszkodzeniu.
    • Kiedy włączona jest funkcja Eliminacja hałasu lub włączona jest funkcja Ambient Sound Control, w pewnych warunkach może dojść do wzmocnienia hałasu powodowanego przez wiatr. W takim przypadku zmień następujące ustawienia:
      • WF-1000XM3: przesuń suwak ustawienia Ambient Sound Control na Wind Noise Reduction (Osłabianie zakłóceń powodowanych przez wiatr). Jeśli odgłosy wiatru nie są tłumione w wystarczający sposób, wyłącz funkcję Eliminacja hałasu i ustawienia Ambient Sound Control.
      • WF-SP800N: wyłącz funkcję Eliminacja hałasu i ustawienia Ambient Sound Control.