Identyfikator artykułu : 00238706 / Ostatnia modyfikacja : 22.01.2020

Przełączenie obrazu z urządzenia podłączonego do portu HDMI 4 trwa dłużej niż w innych przypadkach

    Problem ten wynika z właściwości portu HDMI 4, który umożliwia przesyłanie większej ilości danych między telewizorem a urządzeniem i ma inne układy przetwarzania sygnału niż pozostałe porty HDMI.
    Dodatkowo, w momencie rozpoczęcia lub zatrzymania odtwarzania z urządzenia 8K lub 4K 100 Hz / 120 Hz podłączonego do portu HDMI 4 telewizora może się pojawić komunikat „Brak sygnału”, który zniknie po kilku sekundach. 

    Jeśli używany jest port HDMI 4, to w przypadku pewnych urządzeń czas oczekiwania na wyświetlenie lub przełączenie obrazu może ulec wydłużeniu.

    Aby tego uniknąć, należy podłączyć urządzenie do innego portu HDMI telewizora.

    Szczegółowych informacji o porcie HDMI 4 należy szukać w Przewodniku pomocniczym telewizora.