Identyfikator artykułu : 00230216 / Ostatnia modyfikacja : 05.08.2019

Szklany głośnik nie ładuje się lub ładowanie trwa bardzo długo

Produkty i kategorie związane z tym artykułem

Sprawdź:

  • Użyj dostarczonego przewodu micro USB i zasilacza sieciowego USB.
    W przypadku użycia produktów innych niż dostarczony przewód micro USB i zasilacz sieciowy USB ładowanie może okazać się niemożliwe. Istnieje też ryzyko awarii.
     
  • Sprawdź, czy przewód micro USB jest dokładnie podłączony do głośnika i zasilacza sieciowego USB.
    Sprawdź także, czy zasilacz sieciowy USB jest starannie podłączony do gniazdka sieci energetycznej.
     
  • Nie zaleca się ładowania przez komputer.
    Pewne komputery i systemy operacyjne nie pozwalają naładować głośnika, nawet jeśli jest on podłączony do portu USB komputera.
     
  • W przypadku ładowania akumulatora w czasie pracy głośnika czas ładowania może być długi.


O wskaźniku  (pracy/czuwania)

 Głośnik jest włączonyGłośnik jest wyłączonyGłośnik pozostaje w trybie czuwania BLUETOOTH/sieci
Ładowanie zakończoneŚwieci się (na biało)Wyłącza sięMiga szybko (na biało)
ŁadowanieMiga powoli (na biało)Świeci się (na pomarańczowo)Miga szybko (na pomarańczowo i biało)