Szklany głośnik nie ładuje się lub ładowanie trwa bardzo długo
Sprawdź:
- Użyj dostarczonego przewodu micro USB i zasilacza sieciowego USB.
W przypadku użycia produktów innych niż dostarczony przewód micro USB i zasilacz sieciowy USB ładowanie może okazać się niemożliwe. Istnieje też ryzyko awarii.
- Sprawdź, czy przewód micro USB jest dokładnie podłączony do głośnika i zasilacza sieciowego USB.
Sprawdź także, czy zasilacz sieciowy USB jest starannie podłączony do gniazdka sieci energetycznej.
- Nie zaleca się ładowania przez komputer.
Pewne komputery i systemy operacyjne nie pozwalają naładować głośnika, nawet jeśli jest on podłączony do portu USB komputera.
- W przypadku ładowania akumulatora w czasie pracy głośnika czas ładowania może być długi.
O wskaźniku (pracy/czuwania)
Głośnik jest włączony | Głośnik jest wyłączony | Głośnik pozostaje w trybie czuwania BLUETOOTH/sieci | |
---|---|---|---|
Ładowanie zakończone | Świeci się (na biało) | Wyłącza się | Miga szybko (na biało) |
Ładowanie | Miga powoli (na biało) | Świeci się (na pomarańczowo) | Miga szybko (na pomarańczowo i biało) |