Co zrobić, gdy aplikacja Netflix zawiesi się w czasie wczytywania?
Jeśli aplikacja Netflix zawiesi się w czasie wyświetlania sekwencji wczytywania, należy wypróbować następujące rozwiązanie:
(sekwencja wczytywania to logo Netflix i animacja obracającego się czerwonego kółka)
Telewizory z platformą Android TV:
-
Ponownie uruchom aplikację Netflix
- Przytrzymaj wciśnięty przycisk HOME na pilocie.
- Z listy Aplikacje wybierz Netflix, po czym naciśnij i przytrzymaj przycisk ENTER.
- Wybierz opcje Informacje — Wymuś zatrzymanie — OK.
- Z tej samej listy wybierz opcję Otwórz, a następnie naciśnij przycisk ENTER.
-
Uruchom ponownie telewizor Sony z platformą Android TV
- Aby uruchomić ponownie telewizor Sony z platformą Android TV, wyłącz przewód zasilający z gniazdka sieci energetycznej, odczekaj 30 sekund i włącz go na nowo.
- W celu ponownego uruchomienia możesz też przytrzymać wciśnięty przycisk włączania/wyłączania na dostarczonym pilocie.
Telewizory bez platformy Android TV
-
Uruchom ponownie telewizor bez platformy Android TV
- Aby uruchomić ponownie telewizor bez platformy Android TV, wyłącz przewód zasilający z gniazdka sieci energetycznej, odczekaj do 30 sekund i włącz go na nowo.
Po uruchomieniu się telewizora ponownie spróbuj otworzyć aplikację Netflix.