Identyfikator artykułu : 00206313 / Ostatnia modyfikacja : 08.01.2020

Co zrobić, gdy aplikacja Netflix zawiesi się w czasie wczytywania?

    Jeśli aplikacja Netflix zawiesi się w czasie wyświetlania sekwencji wczytywania, należy wypróbować następujące rozwiązanie: 
    (sekwencja wczytywania to logo Netflix i animacja obracającego się czerwonego kółka) 

    Telewizory z platformą Android TV:

    • Ponownie uruchom aplikację Netflix

      1. Przytrzymaj wciśnięty przycisk HOME na pilocie.
      2. Z listy Aplikacje wybierz Netflix, po czym naciśnij i przytrzymaj przycisk ENTER.
      3. Wybierz opcje Informacje — Wymuś zatrzymanie — OK.
      4. Z tej samej listy wybierz opcję Otwórz, a następnie naciśnij przycisk ENTER.
    • Uruchom ponownie telewizor Sony z platformą Android TV

      • Aby uruchomić ponownie telewizor Sony z platformą Android TV, wyłącz przewód zasilający z gniazdka sieci energetycznej, odczekaj kilka minut i włącz go na nowo. 
      • W celu ponownego uruchomienia możesz też przytrzymać wciśnięty przycisk włączania/wyłączania na dostarczonym pilocie. 

    Telewizory bez platformy Android TV

    • Uruchom ponownie telewizor bez platformy Android TV

      • Aby uruchomić ponownie telewizor bez platformy Android TV, wyłącz przewód zasilający z gniazdka sieci energetycznej, odczekaj do 60 sekund i włącz go na nowo. 


    Po uruchomieniu się telewizora ponownie spróbuj otworzyć aplikację Netflix.