Identyfikator artykułu : 00203712 / Ostatnia modyfikacja : 27.06.2019

Problemy z przesyłaniem obrazu do telewizora przez wbudowany Chromecast

    Czasami przy przesyłaniu materiału ze smartfona lub tabletu na telewizor pojawiają się problemy.

    W przypadku wystąpienia takiego objawu spróbuj wykonać następujące czynności:

    1. Wyczyść dane i Wyczyść pamięć podręczną aplikacji Wbudowany Chromecast. W tym celu wyświetl ekran główny, a następnie:
      • Wybierz opcję [Ustawienia].
      • Wybierz opcję [Aplikacje].
      • Wybierz opcję [Wbudowany Chromecast].
      • Wybierz opcję [Wyczyść dane].
      • Wybierz opcję [OK].
      • Wybierz opcję [Wyczyść pamięć podręczną].
      • Wybierz opcję [OK].

        Wbudowany Chromecast: Wyczyść dane
         
    2. Ponownie uruchom telewizor, naciskając na ponad 5 sekund przycisk włączania/trybu czuwania na pilocie. Puść przycisk, gdy ekran telewizora stanie się czarny.