Identyfikator artykułu : 00203712 / Ostatnia modyfikacja : 06.12.2018

Problemy z przesyłaniem obrazu do telewizora przez wbudowany Chromecast

Produkty i kategorie związane z tym artykułem

Czasami przy przesyłaniu materiału ze smartfona lub tabletu na telewizor pojawiają się problemy.

W przypadku wystąpienia takiego objawu spróbuj wykonać następujące czynności:

  1. Wyczyść dane i Wyczyść pamięć podręczną aplikacji Wbudowany Chromecast. W tym celu wyświetl ekran główny, a następnie:
    • Wybierz opcję [Ustawienia].
    • Wybierz opcję [Aplikacje].
    • Wybierz opcję [Wbudowany Chromecast].
    • Wybierz opcję [Wyczyść dane].
    • Wybierz opcję [OK].
    • Wybierz opcję [Wyczyść pamięć podręczną].
    • Wybierz opcję [OK].

      Wbudowany Chromecast: Wyczyść dane
       
  2. Ponownie uruchom telewizor, naciskając na ponad 5 sekund przycisk włączania/trybu czuwania na pilocie. Puść przycisk, gdy ekran telewizora stanie się czarny.