Identyfikator artykułu : 00227257 / Ostatnia modyfikacja : 27.06.2019

Komputer nie rozpoznaje urządzenia pamięci masowej Micro Vault

    Po wykonaniu każdej czynności sprawdź działanie urządzenia pamięci masowej MicroVault™.

    Czynności te dotyczą tylko komputerów z systemem operacyjnym Microsoft® Windows®.
    Aby uzyskać informacje o komputerze z innym systemem operacyjnym, należy skontaktować się z producentem komputera. 

    1. Wypróbuj inny port USB.
      • Upewnij się, że do komputera nie są podłączone inne urządzenia USB.
      • Podłącz urządzenie pamięci masowej bezpośrednio do komputera, a nie do koncentratora USB.
         
    2. Uruchom ponownie komputer.
      • Podłącz urządzenie pamięci masowej bezpośrednio po uruchomieniu komputera.
         
    3. Ponownie zainstaluj sterownik urządzenia pamięci masowej.
      • Komputer może nie rozpoznawać urządzenia pamięci masowej, jeśli nie jest zainstalowane prawidłowe oprogramowanie sterownika. Aby sprawdzić stan urządzenia pamięci masowej, wykonaj następujące czynności:
        1. Kliknij przycisk Start na komputerze.
        2. Kliknij opcję Panel sterowania.
          • Sposób otwierania Panelu sterowania zależy od systemu operacyjnego komputera.
        3. W oknie Panel sterowania kliknij opcję Menedżer urządzeń.
        4. Sprawdź, czy na liście Kontrolery uniwersalnej magistrali szeregowej wyświetlane jest odpowiednie urządzenie pamięci masowej.
          • Jeśli obok urządzenia pamięci masowej pojawia się ikona ! lub ×, urządzenie nie jest prawidłowo zainstalowane.
             
    4. Wyłącz wszystkie programy rezydentne (antywirusowe itp.) zainstalowane na komputerze.
       
    5. Zmień przypisanie litery napędu.
      • Brak ikony dysku wymiennego w oknie Mój komputer może świadczyć o nieprawidłowym przypisaniu litery napędu.
        • Aby dowiedzieć się, jak zmienić przypisanie, należy zwrócić się do producenta komputera.
           
    6. Ponownie sformatuj urządzenie pamięci masowej.