WAŻNE: Ten artykuł dotyczy tylko określonych produktów. Proszę sprawdzić Obowiązujące produkty na górze tego artykułu.
Jeśli telewizor i soundbar są połączone przewodem HDMI, dźwięk dobiega zwykle z głośników telewizora i z soundbara. Aby dźwięk był reprodukowany tylko przez soundbar, wykonaj poniższe czynności. Po wykonaniu każdej z nich sprawdź dźwięk. Informacji dotyczących konkretnego modelu należy szukać w jego instrukcji obsługi.
-
Upewnij się, że w soundbarze włączona jest funkcja Control for HDMI.
-
Modele HT-S100F/S200F/SF150/SF200/SF201
Naciśnij przycisk VOICE na pilocie soundbara i trzymaj go przez pięć sekund.
- Dwukrotnie zamiga wskaźnik USB informujący, że funkcja Control for HDMI jest włączona.
-
Modele HT-X9000F/XF9000/Z9F/ZF
- Naciśnij przycisk HOME na pilocie soundbara.
- Wybierz opcję Konfiguracja.
- Wybierz opcję Ustawienia zaawansowane.
- Wybierz opcję Ustawienia HDMI.
- Wybierz opcję Control for HDMI i zmień jej ustawienie na Włącz.
-
Wyłącz telewizor i soundbar, po czym włącz je na nowo.
- Naciśnij przycisk POWER na pilocie telewizora, aby wyłączyć telewizor.
- Sprawdź, czy równocześnie wyłączy się soundbar.
- Jeśli soundbar nie wyłącza się, wyłącz go jego pilotem.
- Naciśnij przycisk POWER na pilocie telewizora, aby włączyć telewizor.
- Sprawdź, czy równocześnie włączy się soundbar.
- Jeśli soundbar nie włącza się, włącz go jego pilotem.
-
Zresetuj soundbar, aby przywrócić w nim ustawienia domyślne.
- Na co najmniej pięć sekund naciśnij przyciski zasilania i głośności.
- Wyłącz przewód zasilający z gniazdka sieci energetycznej.
- Z powrotem podłącz przewód zasilający.
- Zresetowanie soundbara powoduje odłączenie bezprzewodowych głośników efektu przestrzennego i subwooferów.