Brak reakcji na naciśnięcie przycisku.
Należy sprawdzić poniższe możliwości.
- Sprawdź, czy podłączone urządzenie oraz lewa i prawa słuchawka są włączone.
- Sprawdź, czy połączenie Bluetooth nie zostało przerwane. W razie jego przerwania spróbuj ponownie nawiązać połączenie Bluetooth.
- Jeżeli problem pozostanie nierozwiązany, zresetuj zestaw słuchawkowy.
Aby zresetować zestaw słuchawkowy, włóż go do etui z funkcją ładowarki i naładuj. - Jeśli zresetowanie nie rozwiąże problemu, wykonaj poniższe czynności, aby przywrócić fabryczne ustawienia zestawu słuchawkowego.
- Wyjmij zestaw słuchawkowy z etui z funkcją ładowarki.
- Na co najmniej 2 sekundy naciśnij przycisk na lewej słuchawce, aby wyłączyć zestaw słuchawkowy.
- Na co najmniej 15 sekund naciśnij przycisk na lewej słuchawce i przycisk na prawej słuchawce.
Migać zacznie wskaźnik (czerwony). Następnie czterokrotnie zamiga wskaźnik niebieski i przywrócone zostaną fabryczne ustawienia zestawu słuchawkowego.
Kasowane są wtedy wszystkie informacje o parowaniu. W takim przypadku należy usunąć informacje o parowaniu z zestawem słuchawkowym z urządzenia, z którym zestaw był używany, po czym ponownie sparować oba urządzenia.