Identyfikator artykułu : 00186351 / Ostatnia modyfikacja : 31.05.2018

Brak dźwięku z zestawu słuchawkowego.

    Należy sprawdzić poniższe możliwości.

    1. Upewnij się, że urządzenie Bluetooth oraz lewa i prawa słuchawka są włączone.
    2. Zwiększ głośność w urządzeniu Bluetooth.
    3. Upewnij się, że w urządzeniu Bluetooth włączone jest odtwarzanie.
    4. Jeśli dźwięk słychać tylko w lewej słuchawce, należy sprawdzić poniższe możliwości.
      • W zależności od aplikacji na smartfon (który musi obsługiwać profil HFP (Hands-free Profile) / HSP (Headset Profile)), głos będzie dobiegał tylko z lewej słuchawki.
      • Informacje głosowe, dzwonki i mowa będą słyszalne tylko w lewej słuchawce.
    5. Upewnij się, że między zestawem słuchawkowym a urządzeniem Bluetooth nawiązane jest połączenie Bluetooth A2DP.
    6. Usuń z urządzenia Bluetooth informację o sparowaniu z zestawem słuchawkowym i ponownie sparuj urządzenia.