Brak dźwięku z zestawu słuchawkowego.
Należy sprawdzić poniższe możliwości.
- Upewnij się, że urządzenie Bluetooth oraz lewa i prawa słuchawka są włączone.
- Zwiększ głośność w urządzeniu Bluetooth.
- Upewnij się, że w urządzeniu Bluetooth włączone jest odtwarzanie.
- Jeśli dźwięk słychać tylko w lewej słuchawce, należy sprawdzić poniższe możliwości.
- W zależności od aplikacji na smartfon (który musi obsługiwać profil HFP (Hands-free Profile) / HSP (Headset Profile)), głos będzie dobiegał tylko z lewej słuchawki.
- Informacje głosowe, dzwonki i mowa będą słyszalne tylko w lewej słuchawce.
- Upewnij się, że między zestawem słuchawkowym a urządzeniem Bluetooth nawiązane jest połączenie Bluetooth A2DP.
- Usuń z urządzenia Bluetooth informację o sparowaniu z zestawem słuchawkowym i ponownie sparuj urządzenia.