Zaniki dźwięku w prawej słuchawce zestawu WF-1000X
Właściwości zestawu powodują, że priorytet ma połączenie między odtwarzaczem a lewą słuchawką. W konsekwencji w dźwięku z prawej słuchawki mogą występować przerwy lub całkowity zanik.
Zapoznaj się z poniższymi możliwościami i wypróbuj odpowiednie rozwiązania:
Zaniki dźwięku w prawej słuchawce
W miejscach, w których sieci Wi-Fi, kuchenki mikrofalowe, telefony bezprzewodowe lub inne urządzenia nadają fale radiowe w paśmie 2,4 GHz, rozwiązaniem problemu może być przełączenie zestawu w tryb Priority on Stable Connection (Priorytet stabilności połączenia).
UWAGA: w przypadku urządzeń iPhone, iPad i innych urządzeń Bluetooth, które obsługują kodek AAC, zestawu słuchawkowego należy zawsze używać w trybie priorytetu jakości dźwięku.
Ustaw tryb jakości dźwięku na „Priorytet stabilności połączenia”:
Dla użytkowników smartfonów:
Jeśli używasz smartfona, wybierz tryb przy użyciu dedykowanej aplikacji Headphones Connect.
- Zainstaluj aplikację Headphones Connect z serwisu Google Play.
- Podłącz zestaw słuchawkowy do smartfona, a następnie uruchom aplikację Headphones Connect i zmień ustawienia.
Dla użytkowników odtwarzaczy WALKMAN:
- Wybierz opcję Ustawienia.
- Wybierz ustawienia połączenia z urządzeniem Bluetooth/audio.
- Wybierz opcję Jakość odtwarzania bezprzewodowego.
- Wybierz priorytet połączenia SBC.
- Ponownie nawiąż połączenie z zestawem.
Brak dźwięku w prawej słuchawce
- Uruchom ponownie zestaw słuchawkowy, a następnie połącz go z odtwarzaczem.
- WYŁĄCZ zasilanie.
Przytrzymaj przycisk na lewej słuchawce dotąd, aż zacznie migać niebieski wskaźnik (około 2 s). Równocześnie wyłączy się zasilanie prawej słuchawki. Obie słuchawki automatycznie wyłączają się także po włożeniu ich do etui z funkcją ładowarki. - WŁĄCZ zasilanie.
Przytrzymaj przyciski na lewej i prawej słuchawce dotąd, aż zaczną migać niebieskie wskaźniki (około 2 s).
- Podłącz zestaw do odtwarzacza i sprawdź, czy można słuchać dźwięku.