W trakcie korzystania z funkcji dublowania zawartości ekranu (Screen Mirroring) obraz jest zniekształcony lub nie ma synchronizacji obrazu z dźwiękiem
Przyczyny zniekształceń obrazu lub braku synchronizacji obrazu z dźwiękiem w trakcie korzystania z funkcji dublowania zawartości ekranu przedstawiono poniżej.
- Funkcja dublowania zawartości ekranu korzysta z połączenia bezprzewodowego o częstotliwości sygnału 2,4 GHz. Ponieważ na tej częstotliwości występuje wiele zakłóceń i szumów, czasami dochodzi do kolizji pakietów. Mimo że wyposażamy telewizory w rozwiązania redukujące zakłócenia, aby poprawić jakość obrazu, oprogramowanie nie jest w stanie zapewnić całkowitego braku utraty pakietów w trakcie transmisji.
- Urządzenia bezprzewodowe, takie jak routery, telefony, odbiorniki telewizyjne, odbiorniki radiowe, kamery, urządzenia Bluetooth lub kuchenki mikrofalowe, emitują silne fale radiowe, które mogą zakłócać działanie funkcji dublowania zawartości ekranu.
Zalecamy umieszczenie takich urządzeń jak najdalej od telewizora i telefonu komórkowego na czas korzystania z funkcji dublowania zawartości ekranu. - W przypadku utraty połączenia lub zbyt słabej jego jakości ponownie uruchom urządzenie przenośne lub użyj innego urządzenia.