Jak dodać głośniki i inne urządzenia audio w aplikacji SongPal?
Dodawanie głośników i innych urządzeń audio do aplikacji SongPal jest bardzo łatwe. Upewnij się, że na tablecie lub telefonie masz zainstalowaną najnowszą wersję aplikacji SongPal, i dodaj urządzenia przez łącze Wi-Fi lub Bluetooth.
Wi-Fi
Najłatwiej jest skorzystać z sieci Wi-Fi. Trzeba się jedynie upewnić, że telefon lub tablet i urządzenia audio należą do tej samej sieci Wi-Fi.
Jeśli tak jest, wszystkie urządzenia powinny automatycznie zostać dodane do aplikacji SongPal.
WAŻNE: Wiele zgodnych urządzeń, takich jak głośniki bezprzewodowe, należy najpierw dodać za pomocą protokołów NFC lub Bluetooth, aby móc je podłączyć do sieci Wi-Fi.
Bluetooth
Urządzenia, które obsługują funkcję Bluetooth Low Energy, np. SRS-HG1, SRS-ZR5 i SRS-ZR7, zostaną automatycznie wykryte przez aplikację SongPal.
Dla urządzeń, które nie obsługują funkcji Bluetooth Low Energy, należy wykonać procedurę parowania:
- Dotknij symbolu "+" widocznego na ilustracji poniżej:
-
Jeśli urządzenie mobilne obsługuje funkcję NFC, wybierz opcję CONNECT BY NFC (POŁĄCZ PRZEZ NFC). Upewnij się, że urządzenie audio jest włączone i po prostu zetknij znak NFC (N) na urządzeniu audio z czujnikiem na urządzeniu mobilnym.
W przeciwnym razie wybierz opcję CONNECT MANUALLY THROUGH BLUETOOTH SETTINGS
(PODŁĄCZ RĘCZNIE PRZEZ USTAWIENIA BLUETOOTH). -
Upewnij się, urządzenie audio jest włączone (ON), i naciśnij przycisk NEXT
(DALEJ). -
Wybierz przycisk Bluetooth na urządzeniu audio, aby włączyć tryb parowania Bluetooth, i naciśnij przycisk NEXT
(DALEJ). -
Przejdź do ustawień Bluetooth w urządzeniu mobilnym, a następnie wyszukaj i wybierz urządzenie audio.
-
Po kilku chwilach (może to potrwać nawet do minuty) proces parowania zostanie zakończony. Naciśnięcie przycisku DONE (GOTOWE) spowoduje przejście do ekranu Speaker Group & (Grupa głośników), na którym znajduje się nowo dodane urządzenie audio.
Wystarczy wybrać urządzenie, aby rozpocząć bezprzewodowe odtwarzanie muzyki, tworzenie grup oraz inne czynności!
WAŻNE: Aby funkcja Multi-room/dźwięku bezprzewodowego działała, urządzenia audio:
- muszą mieć zainstalowane najnowsze oprogramowanie układowe — przed włączeniem tej funkcji sprawdź dostępność aktualizacji.
- muszą znajdować się w tej samej sieci bezprzewodowej Wi-Fi co telefon lub tablet. Funkcja Multi-room/dźwięku bezprzewodowego nie jest obsługiwana przez połączenie Bluetooth.