Identyfikator artykułu : 00124708 / Ostatnia modyfikacja : 18.12.2018

Telewizor BRAVIA nie wyświetla zdjęć ani nie odtwarza utworów muzycznych i filmów zapisanych na serwerze w mojej sieci domowej.

Produkty i kategorie związane z tym artykułem

Telewizor z platformą Android TV nie będzie odtwarzał filmów, zdjęć ani plików audio z sieci domowej zakodowanych z użyciem nieobsługiwanego kodeka. Szczegółowe informacje o obsługiwanych kodekach — patrz Przewodnik pomocniczy .

Aby odtwarzać filmy, obrazy lub pliki audio przechowywane na serwerze sieci domowej, trzeba nawiązać połączenie między telewizorem z platformą Android TV a serwerem. Wykonaj poniższe czynności, aby wybrać odpowiednie ustawienie sieciowe.

  • Ustawienia po stronie telewizora BRAVIA:
    1. Na dostarczonym pilocie naciśnij przycisk HOME.
    2. Wybierz opcję Ustawienia.
    3. Z kategorii Sieć i akcesoria wybierz opcję Sieć.
    4. Wybierz opcję Konfiguracja sieci domowej.
    5. Wybierz opcję Diagnostyka serwera.
    6. Wybierz opcję Tak.
  • Konfiguracja po stronie serwera:
    Podłącz serwer do swojej sieci domowej, stosując się do zaleceń podanych w jego instrukcji obsługi.

jeśli stosowany jest serwer proxy, nie można wyświetlać ani odtwarzać materiałów z sieci domowej. Wykonaj poniższe czynności, aby wyłączyć Ustawienia proxy.

  • Systemy Android 5 (L) i 6 (M):
    1. Na dostarczonym pilocie naciśnij przycisk HOME.
    2. Wybierz opcję Ustawienia.
    3. kategorii Sieć i akcesoria wybierz opcję Sieć.
    4. Wybierz opcję Konfiguracja sieci.
    5. Wybierz opcję Zaawansowany.
      • W przypadku korzystania z sieci przewodowej:
        Wybierz opcję Przewodowy LAN.
      • W przypadku korzystania z sieci bezprzewodowej:
        Wybierz opcję Wi-Fi, a następnie nazwę (SSID) sieci.
    6. Wybierz opcję Opcje zaawansowane.
    7. Wybierz opcję Ustawienia proxy.
    8. Wybierz opcję Brak.

  • System Android 7 (N):
    1. Na dostarczonym pilocie naciśnij przycisk HOME.
    2. Wybierz opcję Ustawienia.
    3. kategorii Sieć i akcesoria wybierz opcję Sieć.
    4. Wybierz opcję Konfiguracja sieci.
    5. Wybierz opcję Zaawansowany.
      • W przypadku korzystania z sieci przewodowej:
        Wybierz opcję Przewodowy LAN.
      • W przypadku korzystania z sieci bezprzewodowej:
        Wybierz nazwę (SSID) sieci z listy Dostępne sieci.
    6. Wybierz opcję Ustawienia proxy.
    7. Wybierz opcję Brak.