Jakie formaty plików wideo są obsługiwane przez aplikacje Media Player (Album, Muzyka i Wideo)?
Nie mogę odtwarzać pewnych zdjęć, utworów muzycznych lub materiałów wideo z sieci domowej lub urządzenia USB.
WAŻNE: Ten artykuł dotyczy tylko określonych produktów. Proszę sprawdzić Obowiązujące produkty na górze tego artykułu.
Dostępne są dodatkowe informacje dotyczące formatów plików obsługiwanych przez aplikację Media Player pobraną ze sklepu z aplikacjami.
Obsługiwane pliki i formaty można sprawdzić w przewodniku pomocniczym w telewizorze lub przewodniku pomocniczym online:
- Skorzystaj z Przewodnika pomocniczego online.
- Skorzystaj z Przewodnika pomocniczego w telewizorze:
Jeśli na pilocie od telewizora znajduje się przycisk HELP, naciśnij go, po czym wybierz Przewodnik pomocniczy. Jeśli pilot nie ma przycisku HELP, wykonaj następujące czynności:- Użyj przycisku HOME.
- Naciśnij przycisk HOME na dostarczonym pilocie.
- Dalsze kroki zależą od opcji w menu telewizora:
- Wybierz opcje
Aplikacje → Pomoc → Przewodnik pomocniczy.
Uwaga: Pewne modele nie mają ikony Aplikacje. - Wybierz opcje Pomoc → Przewodnik pomocniczy.
- Wybierz opcje
- Wybierz Korzystanie z telewizora z innymi urządzeniami.
- Wybierz Urządzenie USB.
- Wybierz Obsługiwane pliki i formaty.
- Kliknij rodzaj nośnika, aby wyświetlić obsługiwane formaty.
- Format audio LPCM jest obsługiwany tylko w sieci domowej.
- Telewizory 2K nie obsługują odtwarzania wideo 4K.
- Jeśli telewizor obsługuje format pliku, ale nie odtwarza pliku, sprawdź, czy plik z muzyką lub filmem nie jest uszkodzony. Przetestuj pliki w komputerze.
- Może się zdarzyć, że będą odtwarzane inne formaty, niewymienione na liście Obsługiwane pliki i formaty, ale nie gwarantujemy poprawnego działania.
- Telewizory z serii W8, X7 i X74H_X75H nie obsługują plików LPCM (muzyka). Inne modele obsługują pliki LPCM (muzyka) tylko w sieci domowej.