Identyfikator artykułu : 00139065 / Ostatnia modyfikacja : 14.01.2016

Na moim smartfonie nie działa funkcja NFC

    Aby rozwiązać problem, postępuj w sposób opisany poniżej.

    WAŻNE: sposób wykonania następujących czynności zależy od modelu smartfona. Aby uzyskać informacje dotyczące konkretnych modeli, zapoznaj się z instrukcją obsługi smartfona albo skontaktuj się z jego producentem.

    1. Spójrz, czy na smartfonie lub używanym urządzeniu mobilnym jest logo NFC (Near Field Communication, komunikacja bliskiego zasięgu), aby upewnić się, że są one zgodne z tą technologią.
    2. Smartfon należy również wyjąć z etui.
    3. Uruchom na smartfonie aplikację NFC Easy Connect (dostępna w sklepie Google Play).

      UWAGA: funkcja NFC na urządzeniach z systemem Apple iOS nie obsługuje nawiązywania połączenia jednym przyciśnięciem. (Stan na październik 2014 r.)
    4. Dotknij urządzenia obsługującego funkcję NFC (np. smartfona) w obszarze u góry oznaczonym przez N. Sprawdź na smartfonie stan połączenia. Smartfon może nie zostać rozpoznany, jeśli dotkniesz złego obszaru lub zrobisz to za szybko.
       

    UWAGA: W zależności od modelu używanego smartfona czułość łączności NFC może nie być wystarczająca do nawiązania połączenia po jednym dotknięciu. W takim wypadku należy sparować smartfon i zestaw muzyczny przez łączność bezprzewodową Bluetooth w sposób opisany w instrukcji obsługi.