Aplikacja „Music Center for PC” nie rozpoznaje odtwarzaczy Walkman serii A100 ani serii ZX500.
Wypróbuj wykonać poniższe czynności.
-
Sprawdź informacje dotyczące aktualizacji odtwarzacza Walkman, a następnie zaktualizuj oprogramowanie systemowe odtwarzacza Walkman do najnowszej wersji.
Sprawdź informacje dla konkretnego modelu w witrynie pomocy technicznej.
-
Uaktualnij aplikację Music Center for PC do najnowszej wersji.
-
Odłącz odtwarzacz Walkman od komputera, a następnie podłącz go ponownie do komputera za pośrednictwem przewodu USB.
Gdy na ekranie odtwarzacza Walkman wyświetlany jest komunikat „Użyj USB do tych działań:”, dodaj znacznik wyboru w pozycji [Przesyłanie plików] i wybierz [OK].Uwaga:
Jeżeli na ekranie odtwarzacza Walkman nie jest wyświetlany komunikat „Użyj USB do tych działań:”, odblokuj ekran odtwarzacza Walkman.