Promocja „Słuchawki INZONE z kodem do PlayStation Store” (01.02.2023 - 28.02.2023)
2. Kiedy otrzymam kod promocyjny?
3. Jakie warunki musi spełniać poprawny dowód zakupu?
4. Na stronie internetowej pojawia się informacja, że numer seryjny nie został rozpoznany. Dlaczego?
6. Co należy zrobić po otrzymaniu wiadomości, że zgłoszenie jest niekompletne?
11. Co dzieje się z moimi danymi osobowymi?
1. Jak skorzystać z promocji?
KROK 1
Aby otrzymać zasilenie konta PlayStation™Store w wysokości 250 lub 125 zł, w okresie od 1 luty do 28 luty 2023 r. kup słuchawki INZONE H7 lub H9.
KROK 2
Wejdź na stronę internetową promocji i kliknij przycisk „Dokonaj zgłoszenia”, aby się zarejestrować. Zgłoszeń należy dokonywać przez Internet nie wcześniej niż po trzydziestu (30) dniach od zakupu i nie później niż 30 kwiecień 2023 r. Zgłoszenia niespełniające tych warunków nie zostaną przyjęte.
KROK 3
Zaloguj się na konto My Sony lub utwórz je, po czym wypełnij formularz udziału w promocji, podając następujące informacje:
· Dane produktu: model, numer seryjny, data zakupu i sprzedawca
· Dane osobowe: imię i nazwisko, adres e-mail i numer telefonu
· Dowód zakupu
Zdjęcie słuchawek INZONE z wyraźnie widocznym numerem seryjnym.
Po wprowadzeniu tych informacji kliknij przycisk „Wyślij”.
KROK 4
Po wysłaniu formularza pojawi się strona z potwierdzeniem, a na podany adres e-mail wysłana zostanie wiadomość potwierdzająca rejestrację. Wiersz tematu tej wiadomości będzie zawierał 8-cyfrowy kod rejestracji. Kod ten pełni rolę numeru identyfikacyjnego w przypadku pytań dotyczących tej promocji.
KROK 5
Jeśli zgłoszenie spełnia wymogi zawarte w regulaminie promocji, w ciągu 20 dni roboczych od daty zatwierdzenia zgłoszenia otrzymasz 1 kod do PlayStation Store o wartości 125 zł w przypadku zakupu słuchawek INZONE H7 lub 2 kody do PlayStation Store o wartości 125 zł każdy w przypadku zakupu słuchawek INZONE H9. Prosimy także o sprawdzanie zawartości folderu ze spamem. Status zgłoszenia można sprawdzić, klikając link „Sprawdź status zgłoszenia” na stronie głównej kampanii.
2. Kiedy otrzymam kod promocyjny?
Staramy się wysyłać kody promocyjne PlayStation Store w ciągu 20 dni roboczych od weryfikacji zgłoszenia. W razie gdyby dotrzymanie tego terminu było niemożliwe, zostaną one dostarczone jak najszybciej w terminie późniejszym. Uwaga: nie chodzi tu o 20 dni roboczych od rejestracji. Nie możemy ponosić odpowiedzialności za sprzedawców przekazujących klientom błędną informację, jakoby mieli oni otrzymać kod w ciągu 20 dni roboczych daty zakupu, lub inne błędne informacje dotyczące terminu. Przypominamy, że podanie niepełnych lub nieprawidłowych informacji może skutkować opóźnieniem weryfikacji i wypłaty, prosimy więc o podanie wszystkich wymaganych informacji i zadbanie o ich poprawność.
3. Jakie warunki musi spełniać poprawny dowód zakupu?
Na poprawnym dowodzie zakupu muszą być zamieszczone następujące informacje:
1- Nazwa autoryzowanego punktu sprzedaży.
2- Data zakupu.
3- Nazwa produktu.
4- Numer NIP sprzedawcy.
Jeśli dostarczone dokumenty nie będą spełniały powyższych kryteriów, zgłoszenie może zostać odrzucone.
4. Na stronie internetowej pojawia się informacja, że numer seryjny nie został rozpoznany. Dlaczego?
Prosimy o sprawdzenie, czy w podanym numerze seryjnym nie ma błędu. Jeśli jest on poprawny, posiadany model może nie być objęty tą promocją.
5. W jakich formatach można przesyłać dokumenty w procesie rejestracji? Czy są jakieś ograniczenia dotyczące objętości?
Rozmiar pliku nie może przekraczać 5 MB. Przesyłać można tylko pliki w standardowych formatach JPG, JPEG, PNG i PDF.
6. Co należy zrobić po otrzymaniu wiadomości, że zgłoszenie jest niekompletne?
Prosimy o jak najszybsze przesłanie informacji wskazanych w wiadomości. Będziemy wówczas mogli zweryfikować możliwość udziału w promocji. W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 14 dni nie możemy zagwarantować przekazania kodu promocyjnego.
7. Kupiłam(-em) produkt kilka tygodni przed/po okresie promocji. Czy firma Sony może wyjątkowo przyjąć moje zgłoszenie?
Zgłoszenia dotyczące tej promocji możemy przyjmować wyłącznie od klientów, którzy dokonali zakupu produktu w okresie wskazanym w Regulaminie.
8. Przesłałam(-em) dowód zakupu i inne dokumenty pocztą na adres podany mi przez dealera i jak dotąd nie otrzymałam(-em) żadnej informacji w sprawie zgłoszenia.
W takim przypadku zgłoszenie nie zostanie niestety uznane za prawidłowe do czasu dokonania go poprzez stronę internetową, która umożliwia załączenie dowodu zakupu, lub przesłania dowodu zakupu w odpowiedzi na wiadomość e-mail zawierającą kod uczestnictwa. Wnioski przesłane pocztą nie będą przyjmowane.
9. Nie otrzymałam(-em) żadnych wiadomości e-mail z nowymi informacjami dotyczącymi zgłoszenia. Jak mogę sprawdzić jego status?
Po przesłaniu zgłoszenia automatycznie wysyłana jest wiadomość e-mail z potwierdzeniem. Kolejna wiadomość wysyłana jest po zaakceptowaniu zgłoszenia. Jeśli potrzebujemy dodatkowych informacji, powiadamiany o tym w kolejnej wiadomości. Prosimy o sprawdzanie zawartości folderów spamu / wiadomości-śmieci w skrzynce pocztowej. Dodatkowo, status zgłoszenia można sprawdzić, klikając ten link i podając kod zgłoszenia otrzymany w wiadomości e-mail z potwierdzeniem.
10. Kiedy próbuję zarejestrować online udział w tej promocji, napotykam problemy. Do kogo się z tym zwrócić?
W sprawie pomocy przy wysyłaniu zgłoszenia lub przekazania informacji o problemach prosimy skontaktować się z naszym działem pomocy przy użyciu tego linku. W przypadku problemów z wykorzystaniem kodu promocyjnego w sklepie PlayStation Store, prosimy o kontakt z jego działem pomocy pod adresem https://www.playstation.com/pl-pl/support/store/redeem-ps-store-voucher-code/
11. Co dzieje się z moimi danymi osobowymi?
Z naszymi zasadami wykorzystywania danych klienta można zapoznać się, klikając ten link.
12. Jak wykorzystać kod?
Wejdź na https://my.playstation.com/
Zaloguj się na konto PlayStation Network lub utwórz nowe.
Wybierz menu konta, klikając obraz profilowy w prawym górnym rogu.
Kliknij „Wykorzystaj kody”.
Wprowadź 12-cyfrowy kod promocyjny.
Aby uzyskać więcej informacji na temat wykorzystania kodu, kliknij tutaj.
Aby wykorzystać drugi kod, trzeba powtórzyć tę procedurę.