Identyfikator artykułu : 00288129 / Ostatnia modyfikacja : 01.02.2023Drukowanie

Promocja „Słuchawki INZONE z kodem do PlayStation Store” (01.02.2023 - 28.02.2023)

    1. Jak skorzystać z promocji?

    2. Kiedy otrzymam kod promocyjny?

    3. Jakie warunki musi spełniać poprawny dowód zakupu?

    4. Na stronie internetowej pojawia się informacja, że numer seryjny nie został rozpoznany. Dlaczego?

    5. W jakich formatach można przesyłać dokumenty w procesie rejestracji? Czy są jakieś ograniczenia dotyczące objętości?

    6. Co należy zrobić po otrzymaniu wiadomości, że zgłoszenie jest niekompletne?

    7. Kupiłam(-em) produkt kilka tygodni przed/po okresie promocji. Czy firma Sony może wyjątkowo przyjąć moje zgłoszenie?

    8. Przesłałam(-em) dowód zakupu i inne dokumenty pocztą na adres podany mi przez dealera i jak dotąd nie otrzymałam(-em) żadnej informacji w sprawie zgłoszenia.

    9. Nie otrzymałam(-em) żadnych wiadomości e-mail z nowymi informacjami dotyczącymi zgłoszenia. Jak mogę sprawdzić jego status?

    10. Kiedy próbuję zarejestrować online udział w tej promocji, napotykam problemy. Do kogo się z tym zwrócić?

    11. Co dzieje się z moimi danymi osobowymi?

    12. Jak wykorzystać kod?

     

     

    1. Jak skorzystać z promocji?

    KROK 1

    Aby otrzymać zasilenie konta PlayStation™Store w wysokości 250 lub 125 zł, w okresie od 1 luty do 28 luty 2023 r. kup słuchawki INZONE H7 lub H9.

    KROK 2

    Wejdź na stronę internetową promocji i kliknij przycisk „Dokonaj zgłoszenia”, aby się zarejestrować. Zgłoszeń należy dokonywać przez Internet nie wcześniej niż po trzydziestu (30) dniach od zakupu i nie później niż 30 kwiecień 2023 r. Zgłoszenia niespełniające tych warunków nie zostaną przyjęte.

    KROK 3

    Zaloguj się na konto My Sony lub utwórz je, po czym wypełnij formularz udziału w promocji, podając następujące informacje:

    · Dane produktu: model, numer seryjny, data zakupu i sprzedawca

    · Dane osobowe: imię i nazwisko, adres e-mail i numer telefonu

    · Dowód zakupu

    Zdjęcie słuchawek INZONE z wyraźnie widocznym numerem seryjnym.

    Po wprowadzeniu tych informacji kliknij przycisk „Wyślij”.

    KROK 4

    Po wysłaniu formularza pojawi się strona z potwierdzeniem, a na podany adres e-mail wysłana zostanie wiadomość potwierdzająca rejestrację. Wiersz tematu tej wiadomości będzie zawierał 8-cyfrowy kod rejestracji. Kod ten pełni rolę numeru identyfikacyjnego w przypadku pytań dotyczących tej promocji.

    KROK 5

    Jeśli zgłoszenie spełnia wymogi zawarte w regulaminie promocji, w ciągu 20 dni roboczych od daty zatwierdzenia zgłoszenia otrzymasz 1 kod do PlayStation Store o wartości 125 zł w przypadku zakupu słuchawek INZONE H7 lub 2 kody do PlayStation Store o wartości 125 zł każdy w przypadku zakupu słuchawek INZONE H9. Prosimy także o sprawdzanie zawartości folderu ze spamem. Status zgłoszenia można sprawdzić, klikając link „Sprawdź status zgłoszenia” na stronie głównej kampanii.

    2. Kiedy otrzymam kod promocyjny?

    Staramy się wysyłać kody promocyjne PlayStation Store w ciągu 20 dni roboczych od weryfikacji zgłoszenia. W razie gdyby dotrzymanie tego terminu było niemożliwe, zostaną one dostarczone jak najszybciej w terminie późniejszym. Uwaga: nie chodzi tu o 20 dni roboczych od rejestracji. Nie możemy ponosić odpowiedzialności za sprzedawców przekazujących klientom błędną informację, jakoby mieli oni otrzymać kod w ciągu 20 dni roboczych daty zakupu, lub inne błędne informacje dotyczące terminu. Przypominamy, że podanie niepełnych lub nieprawidłowych informacji może skutkować opóźnieniem weryfikacji i wypłaty, prosimy więc o podanie wszystkich wymaganych informacji i zadbanie o ich poprawność.

    3. Jakie warunki musi spełniać poprawny dowód zakupu?

    Na poprawnym dowodzie zakupu muszą być zamieszczone następujące informacje:

    1- Nazwa autoryzowanego punktu sprzedaży.

    2- Data zakupu.

    3- Nazwa produktu.

    4- Numer NIP sprzedawcy.

    Jeśli dostarczone dokumenty nie będą spełniały powyższych kryteriów, zgłoszenie może zostać odrzucone.

    4. Na stronie internetowej pojawia się informacja, że numer seryjny nie został rozpoznany. Dlaczego?

    Prosimy o sprawdzenie, czy w podanym numerze seryjnym nie ma błędu. Jeśli jest on poprawny, posiadany model może nie być objęty tą promocją.

    5. W jakich formatach można przesyłać dokumenty w procesie rejestracji? Czy są jakieś ograniczenia dotyczące objętości?

    Rozmiar pliku nie może przekraczać 5 MB. Przesyłać można tylko pliki w standardowych formatach JPG, JPEG, PNG i PDF.

    6. Co należy zrobić po otrzymaniu wiadomości, że zgłoszenie jest niekompletne?

    Prosimy o jak najszybsze przesłanie informacji wskazanych w wiadomości. Będziemy wówczas mogli zweryfikować możliwość udziału w promocji. W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 14 dni nie możemy zagwarantować przekazania kodu promocyjnego.

    7. Kupiłam(-em) produkt kilka tygodni przed/po okresie promocji. Czy firma Sony może wyjątkowo przyjąć moje zgłoszenie?

    Zgłoszenia dotyczące tej promocji możemy przyjmować wyłącznie od klientów, którzy dokonali zakupu produktu w okresie wskazanym w Regulaminie.

    8. Przesłałam(-em) dowód zakupu i inne dokumenty pocztą na adres podany mi przez dealera i jak dotąd nie otrzymałam(-em) żadnej informacji w sprawie zgłoszenia.

    W takim przypadku zgłoszenie nie zostanie niestety uznane za prawidłowe do czasu dokonania go poprzez stronę internetową, która umożliwia załączenie dowodu zakupu, lub przesłania dowodu zakupu w odpowiedzi na wiadomość e-mail zawierającą kod uczestnictwa. Wnioski przesłane pocztą nie będą przyjmowane.

    9. Nie otrzymałam(-em) żadnych wiadomości e-mail z nowymi informacjami dotyczącymi zgłoszenia. Jak mogę sprawdzić jego status?

    Po przesłaniu zgłoszenia automatycznie wysyłana jest wiadomość e-mail z potwierdzeniem. Kolejna wiadomość wysyłana jest po zaakceptowaniu zgłoszenia. Jeśli potrzebujemy dodatkowych informacji, powiadamiany o tym w kolejnej wiadomości. Prosimy o sprawdzanie zawartości folderów spamu / wiadomości-śmieci w skrzynce pocztowej. Dodatkowo, status zgłoszenia można sprawdzić, klikając ten link i podając kod zgłoszenia otrzymany w wiadomości e-mail z potwierdzeniem.

    10. Kiedy próbuję zarejestrować online udział w tej promocji, napotykam problemy. Do kogo się z tym zwrócić?

    W sprawie pomocy przy wysyłaniu zgłoszenia lub przekazania informacji o problemach prosimy skontaktować się z naszym działem pomocy przy użyciu tego linku. W przypadku problemów z wykorzystaniem kodu promocyjnego w sklepie PlayStation Store, prosimy o kontakt z jego działem pomocy pod adresem https://www.playstation.com/pl-pl/support/store/redeem-ps-store-voucher-code/

    11. Co dzieje się z moimi danymi osobowymi?

    Z naszymi zasadami wykorzystywania danych klienta można zapoznać się, klikając ten link.

    12. Jak wykorzystać kod?

    Wejdź na https://my.playstation.com/

    Zaloguj się na konto PlayStation Network lub utwórz nowe.

     Wybierz menu konta, klikając obraz profilowy w prawym górnym rogu.

    Kliknij „Wykorzystaj kody”.

    Wprowadź 12-cyfrowy kod promocyjny.

    Aby uzyskać więcej informacji na temat wykorzystania kodu, kliknij tutaj.

    Aby wykorzystać drugi kod, trzeba powtórzyć tę procedurę.