Identyfikator artykułu : 00275662 / Ostatnia modyfikacja : 16.02.2022

Po zainstalowaniu w smartfonie Xperia 10 III najnowszej aktualizacji oprogramowania sieć Wi-Fi nie łączy się z domowym punktem dostępu

    Może się zdarzyć, że telefon Xperia® przestanie łączyć się przez Wi-Fi z domowym punktem dostępu po zainstalowaniu najnowszej aktualizacji oprogramowania. (Numer kompilacji: 62.0.A.3.163)

    Doraźne rozwiązanie

    1. Wyłącz i włącz Wi-Fi: Odszukaj i stuknij opcje UstawieniaSieć i internet → stuknij przełączniki obok opcji Wi-Fi.
    2. Jeśli wykonanie czynności 1 nie pomoże, zrestartuj telefon Xperia.

    Prosimy o okresowe sprawdzanie, czy nie pojawiły się nowe rozwiązania. Przepraszamy za wszelkie niedogodności i dziękujemy za cierpliwość.