Identyfikator artykułu : 00254206 / Ostatnia modyfikacja : 04.12.2020

Brak obrazu lub dźwięku z telewizora po podłączeniu konsoli PS5 przewodem HDMI

    WAŻNE: Ten artykuł dotyczy tylko określonych produktów. Proszę sprawdzić Obowiązujące produkty na górze tego artykułu.

    W oprogramowaniu telewizora występuje problem, który może spowodować chwilowy (trwający około minuty) brak obrazu i dźwięku, gdy telewizor zostanie podłączony do konsoli do gier PS5™. Problem ten zostanie rozwiązany w przyszłej aktualizacji oprogramowania. Prosimy o dodanie zakładki do tej strony i jej okresowe odwiedzanie w celu uzyskania zaktualizowanych informacji.

    Obecnie proponujemy skorzystanie z następującego doraźnego rozwiązania:

    Ta zmiana ustawienia powoduje konwersję sygnału 4K 120 Hz w dół, do 4K 60 Hz. Prosimy zatem o zaktualizowanie oprogramowania telewizora, gdy będzie ono dostępne.

    1. Zmień ustawienie Format sygnału HDMI® dla wejścia HDMI, do którego jest podłączona konsola PS5, na Standardowy format lub Ulepszony format (Dolby Vision).
      1. Wybierz UstawieniaOglądanie telewizjiZewnętrzne wejściaFormat sygnału HDMI 
      2. Wybierz wejście HDMI, do którego podłączona jest konsola PS5 (HDMI 3 albo HDMI 4), i zmień ustawienie na Standardowy format lub Ulepszony format (Dolby Vision).
    2. Naciśnij przycisk zasilania na pilocie i trzymaj go dotąd, aż na ekranie pojawi się opcja Uruchom ponownie. Wówczas naciśnij przycisk Enter, aby zrestartować telewizor.