Identyfikator artykułu : 00253660 / Ostatnia modyfikacja : 01.11.2020

Zakończenie działania aplikacji Player.pl (TVN) w niektórych telewizorach i produktach wideo Sony (opublikowano 1 listopada 2020 r.)

    WAŻNE: Ten artykuł dotyczy tylko określonych produktów. Proszę sprawdzić Obowiązujące produkty na górze tego artykułu.

    Dlaczego usługa Player.pl zostaje przerwana?

    Od 30 listopada 2020 r. serwis Player.pl, czyli platforma wideo na żądanie (VOD) polskiego nadawcy TVN, przestanie działać na wybranych telewizorach i odtwarzaczach Blu-Ray firmy Sony. Nadawca TVN zadecydował, że aplikacja Player.pl będzie działać jedynie na urządzeniach opartych na platformie Android TV. Aby dowiedzieć się o możliwych sposobach korzystania z serwisu Player, odwiedź stronę Player.pl.

    Czy moje urządzenie jest dotknięte tą zmianą? 

    Jeśli Twoje urządzenie jest dotknięte przez tę zmianę, przy próbie otworzenia aplikacji Player.pl następująca informacja może zostać wyświetlona na Twoim urządzeniu (ekranie telewizora) przed 30 listopada 2020 r.: "Usługa wygasa 30-11-2020." 

    Zdjęcie komunikatu o zakończeniu serwisu Player.pl wyświetlone na ekranie telewizora

    Po 30 listopada 2020 r. na ekranie telewizora zobaczysz komunikat o przerwaniu usługi Player.pl.

    Uwaga: Język, w którym wyświetlony zostanie komunikat, jest zależny od języka wybranego w ustawieniach Twojego telewizora.