Identyfikator artykułu : 00238662 / Ostatnia modyfikacja : 31.03.2021

Pomimo sparowania głośników Bluetooth z komputerem nie słychać dźwięku lub nie można ponownie połączyć urządzeń

    WAŻNE: Ten artykuł dotyczy tylko określonych produktów. Proszę sprawdzić Obowiązujące produkty na górze tego artykułu.

    Sprawdź:

    • Sprawdź w komputerze, czy głośniki te są wybrane jako urządzenie odtwarzające.
      • W ustawieniach Dźwięk w komputerze sprawdź, czy głośnik jest wybrany jako Urządzenie domyślne.
    • Upewnij się, że głośność w komputerze nie jest ustawiona na minimum.
    • Ponownie uruchom aplikację sterującą odtwarzaniem.
    • Wyłącz funkcję Bluetooth w komputerze i włącz ją na nowo.
    • Usuń głośnik z listy sparowanych urządzeń Bluetooth i sparuj go na nowo.

    Uwaga: nie gwarantuje się współpracy ze wszystkimi komputerami.