Identyfikator artykułu : 00227172 / Ostatnia modyfikacja : 13.04.2021

Brak dźwięku z zestawu muzycznego podłączonego przez eARC

    Jeśli telewizor i zestaw muzyczny są połączone przez eARC, przyczyną braku dźwięku może być oglądanie filmu z użyciem takich kodeków audio, jak DTS-HD Master Audio lub Dolby TrueHD. Aby wyeliminować ten problem, wypróbuj poniższe rozwiązania:

    • Zadbaj, by telewizor i zestaw muzyczny były połączone przewodem HDMI z kanałem Ethernet.
    • Sprawdź, czy zestaw muzyczny jest zgodny z eARC i czy jest w nim wybrane odpowiednie ustawienie.
    • Upewnij się, że inne urządzenia zewnętrzne podłączone do portów HDMI telewizora obsługują reprodukcję dźwięku z takich kodeków audio, jak DTS-HD Master Audio lub Dolby TrueHD.
      • Aby uzyskać dalsze informacje, zapoznaj się z instrukcją obsługi lub skontaktuj się z producentem.
    • Telewizor nie obsługuje materiałów DTS-HD Master Audio i Dolby TrueHD z plików USB, serwisów streamingowych z filmami i audycji telewizyjnych.
    • Zmień ustawienie trybu eARC w telewizorze na Automat.:
      1. Naciśnij przycisk HOME na dostarczonym pilocie.
      2. Wybierz opcję Ustawienia.
      3. Dalsze kroki zależą od zawartości menu telewizora:
        • Wybierz opcje Obraz i dźwięk → Wyjście audio → Tryb eARC → Automat.
        • Wybierz opcje Dźwięk → Tryb eARC → Automat.
    • Zmień ustawienie wyjścia głośnika telewizora na System audio:
      1. Naciśnij przycisk HOME na dostarczonym pilocie.
      2. Wybierz opcję Ustawienia.
      3. Wykonaj poniższe czynności odpowiednio do zawartości menu telewizora.
        • Obraz i dźwięk → Wyjście audio → Głośniki → System audio.
        • Dźwięk → Głośniki → System audio.

    UWAGA: obsługa poszczególnych kodeków audio zależy od specyfikacji zestawu muzycznego.