Identyfikator artykułu : 00227172 / Ostatnia modyfikacja : 27.06.2019

Brak dźwięku z zestawu muzycznego podłączonego przez eARC

    W przypadku oglądania filmu, w którym wykorzystywany jest kodek audio DTS-HD Master Audio lub Dolby TrueHD, dźwięk może nie być reprodukowany, gdy telewizor i zestaw muzyczny są połączone przez eARC.

    W takim przypadku należy sprawdzić następujące możliwości:

    • Upewnij się, że telewizor i zestaw muzyczny są połączone przewodem HDMI z kanałem Ethernet.
    • Zmień ustawienie kanału eARC w telewizorze na Automat.
      1. Naciśnij przycisk HOME na pilocie.
      2. Wybierz opcję  Ustawienia.
      3. Wybierz opcję Dźwięk.
      4. Wybierz opcję Tryb eARC.
      5. Wybierz opcję Automat.
    • Zmień ustawienie wyjścia głośnika telewizora na System audio.
      1. Naciśnij przycisk HOME na pilocie.
      2. Wybierz opcję  Ustawienia.
      3. Wybierz opcję Dźwięk.
      4. Wybierz opcję Głośnik.
      5. Wybierz opcję System audio.
    • Sprawdź, czy zestaw muzyczny obsługuje kanał eARC. Sprawdź także ustawienia eARC zestawu muzycznego.
      Szczegółowych informacji należy szukać w instrukcji obsługi zestawu muzycznego.
    • Sprawdź, czy urządzenia zewnętrzne podłączone do gniazd HDMI telewizora obsługują reprodukcję dźwięku z takich kodeków audio, jak DTS-HD Master Audio lub Dolby TrueHD.
    • Telewizor nie obsługuje materiałów DTS-HD Master Audio i Dolby TrueHD z plików USB, serwisów streamingowych z filmami i audycji telewizyjnych.

    UWAGA: Pewne zestawy muzyczne nie obsługują pewnych kodeków audio. Zależy to od specyfikacji poszczególnych produktów.