Brak dźwięku z zestawu muzycznego podłączonego przez eARC
Jeśli telewizor i zestaw muzyczny są połączone przez eARC, przyczyną braku dźwięku może być oglądanie filmu z użyciem takich kodeków audio, jak DTS-HD Master Audio lub Dolby TrueHD. Aby wyeliminować ten problem, wypróbuj poniższe rozwiązania:
- Zadbaj, by telewizor i zestaw muzyczny były połączone przewodem HDMI z kanałem Ethernet.
- Sprawdź, czy zestaw muzyczny jest zgodny z eARC i czy jest w nim wybrane odpowiednie ustawienie.
- Informacji o konkretnym modelu należy szukać w jego instrukcji obsługi. Instrukcje obsługi są dostępne w naszej witrynie pomocy technicznej.
- Upewnij się, że inne urządzenia zewnętrzne podłączone do portów HDMI telewizora obsługują reprodukcję dźwięku z takich kodeków audio, jak DTS-HD Master Audio lub Dolby TrueHD.
- Aby uzyskać dalsze informacje, zapoznaj się z instrukcją obsługi lub skontaktuj się z producentem.
- Telewizor nie obsługuje materiałów DTS-HD Master Audio i Dolby TrueHD z plików USB, serwisów streamingowych z filmami i audycji telewizyjnych.
- Zmień ustawienie trybu eARC w telewizorze na Automat.:
- Naciśnij przycisk HOME na dostarczonym pilocie.
- Wybierz opcję
Ustawienia.
- Dalsze kroki zależą od zawartości menu telewizora:
- Wybierz opcje Obraz i dźwięk → Wyjście audio → Tryb eARC → Automat.
- Wybierz opcje Dźwięk → Tryb eARC → Automat.
- Zmień ustawienie wyjścia głośnika telewizora na System audio:
- Naciśnij przycisk HOME na dostarczonym pilocie.
- Wybierz opcję
Ustawienia.
- Wykonaj poniższe czynności odpowiednio do zawartości menu telewizora.
- Obraz i dźwięk → Wyjście audio → Głośniki → System audio.
- Dźwięk → Głośniki → System audio.
UWAGA: obsługa poszczególnych kodeków audio zależy od specyfikacji zestawu muzycznego.