WAŻNE: Ten artykuł dotyczy tylko określonych produktów. Proszę sprawdzić Obowiązujące produkty na górze tego artykułu.
Prawdziwie bezprzewodowe słuchawki | Co zrobić w przypadku zgubienia lewej słuchawki, prawej słuchawki lub etui z funkcją ładowania? |
---|
Bez NFC*
- LinkBuds S (WF-LS900N)
- LinkBuds (WF-L900)
- WF-1000XM4
- WF-SP800N
|
- Etui z funkcją ładowania jest dostępne jako część zamienna, którą można zamówić u zewnętrznych dostawców części zamiennych (online).
- Jeśli zgubisz jedną słuchawkę, skontaktuj się z jednym z Autoryzowanych Centrów Serwisowych Sony w celu skonfigurowania słuchawek. Znajdź Autoryzowane Centrum Serwisowe. Słuchawki mają wstępnie zaprogramowane informacje, dzięki którym mogą się komunikować między sobą. Konfigurację ustawień słuchawek w celu dopasowania wersji wewnętrznego oprogramowania może wykonać tylko Autoryzowane Centrum Serwisowe. Podczas konfiguracji muszą być dostępne wszystkie trzy urządzenia (etui z funkcją ładowania i dwie słuchawki).
|
Z NFC*
- WF-1000X
- WF-1000XM3
- WF-SP700N
- WF-SP900
|
- W przypadku utraty etui z funkcją ładowania lub jednej słuchawki, prześlij pozostałe elementy do jednego z Autoryzowanych Centrum Serwisowych. Będzie ono wówczas mogło nabyć brakującą część i dostosować ją do pozostałych elementów. Znajdź Autoryzowane Centrum Serwisowe. Ustawienia umożliwiające wzajemną komunikację są zapisane i w słuchawkach, i w etui z funkcją ładowania. Konfigurację ustawień słuchawek w celu dopasowania wersji wewnętrznego oprogramowania może wykonać tylko Autoryzowane Centrum Serwisowe. Podczas konfiguracji muszą być dostępne wszystkie trzy urządzenia (etui z funkcją ładowania i dwie słuchawki).
|
|
- Nie można wymienić brakujących elementów. W przypadku tych modeli nie są dostępne części zamienne.
|
Uwagi:
- Gwarancja nie obejmuje kosztu wymiany zgubionych lub brakujących przedmiotów.
- (*) „NFC” to skrót od nazwy „Near Field Communication”.