Identyfikator artykułu : 00195008 / Ostatnia modyfikacja : 18.05.2020

True Wireless: co zrobić w razie zgubienia etui z funkcją ładowarki lub jednej ze słuchawek

    W razie zgubienia etui z funkcją ładowarki lub jednej ze słuchawek istnieje możliwość naprawy (wymiany).

    Dlaczego nie można kupić samego etui z funkcją ładowarki?

    W obu słuchawkach i etui z funkcją ładowarki muszą być wybrane niepowtarzalne ustawienia połączenia, które zmienić może tylko autoryzowane centrum serwisowe.

    W przypadku zgubienia lub zniszczenia etui z funkcją ładowarki lub słuchawek, istnieje możliwość odesłania pozostałej słuchawki / pozostałych słuchawek i/lub etui z funkcją ładowarki w celu wykonania naprawy. 
    Ze względu na zapis niepowtarzalnych danych nie można osobno nabyć etui z funkcją ładowarki ani pojedynczej słuchawki.
     

    Autoryzowane Centrum Serwisowe

    Prosimy o przesłanie pozostałych słuchawek i/lub etui z funkcją ładowarki do Autoryzowanego Centrum Serwisowego Sony.
    Uzupełni ono zgubioną słuchawkę lub etui z funkcją ładowarki i dopasuje je do oryginalnego produktu. 

    UWAGA: Gwarancja nie obejmuje kosztu brakujących elementów.