Identyfikator artykułu : 00195008 / Ostatnia modyfikacja : 04.11.2022Drukowanie

Co zrobić w przypadku zgubienia etui z funkcją ładowania lub jednej słuchawki?

Czy mogę kupić samo etui z funkcją ładowania lub tylko jedną słuchawkę douszną?

    WAŻNE: Ten artykuł dotyczy tylko określonych produktów. Proszę sprawdzić Obowiązujące produkty na górze tego artykułu.

    Prawdziwie bezprzewodowe słuchawkiCo zrobić w przypadku zgubienia lewej słuchawki, prawej słuchawki lub etui z funkcją ładowania?

    Bez NFC*

    • LinkBuds S (WF-LS900N)
    • LinkBuds (WF-L900)
    • WF-1000XM4
    • WF-SP800N
    • Etui z funkcją ładowania jest dostępne jako część zamienna, którą można zamówić u zewnętrznych dostawców części zamiennych (online).
    • Jeśli zgubisz jedną słuchawkę, skontaktuj się z jednym z Autoryzowanych Centrów Serwisowych Sony w celu skonfigurowania słuchawek. Znajdź Autoryzowane Centrum Serwisowe. Słuchawki mają wstępnie zaprogramowane informacje, dzięki którym mogą się komunikować między sobą. Konfigurację ustawień słuchawek w celu dopasowania wersji wewnętrznego oprogramowania może wykonać tylko Autoryzowane Centrum Serwisowe. Podczas konfiguracji muszą być dostępne wszystkie trzy urządzenia (etui z funkcją ładowania i dwie słuchawki).

    Z NFC*

    • WF-1000X
    • WF-1000XM3
    • WF-SP700N
    • WF-SP900
    • W przypadku utraty etui z funkcją ładowania lub jednej słuchawki, prześlij pozostałe elementy do jednego z Autoryzowanych Centrum Serwisowych. Będzie ono wówczas mogło nabyć brakującą część i dostosować ją do pozostałych elementów. Znajdź Autoryzowane Centrum Serwisowe. Ustawienia umożliwiające wzajemną komunikację są zapisane i w słuchawkach, i w etui z funkcją ładowania. Konfigurację ustawień słuchawek w celu dopasowania wersji wewnętrznego oprogramowania może wykonać tylko Autoryzowane Centrum Serwisowe. Podczas konfiguracji muszą być dostępne wszystkie trzy urządzenia (etui z funkcją ładowania i dwie słuchawki).
    • WF-C500
    • WF-XB700
    • Nie można wymienić brakujących elementów. W przypadku tych modeli nie są dostępne części zamienne.

    Uwagi:

    • Gwarancja nie obejmuje kosztu wymiany zgubionych lub brakujących przedmiotów.
    • (*) „NFC” to skrót od nazwy „Near Field Communication”.