Identyfikator artykułu : 00188197 / Ostatnia modyfikacja : 07.02.2019Drukowanie

Jak usunąć komunikat „Menedżer usług Samba przestał działać”

    Po zaktualizowaniu wewnętrznego oprogramowania telewizora do wersji 6.267 na ekranie może się sporadycznie pojawiać poniższy komunikat.  

    Obraz

    Komunikat ten będzie się pojawiał tylko wówczas, gdy pojawiające się wcześniej powiadomienie o konfiguracji usługi Samba TV zostało usunięte poprzez wyłączenie Menedżera usług Samba na liście Aplikacje systemowe: [Ustawienia]* > [Aplikacje] > [Aplikacje systemowe] > [Menedżer usług Samba].

    *W systemie Android Oreo (OSV-O) ikona ustawień znajduje się w prawym górnym rogu.Settings icon

    Aby wyeliminować ten objaw, można wykonać następujące czynności:

    1. Z menu [Ustawienia] wybierz opcję Aplikacje.Settings icon
      Z menu [Ustawienia] wybierz opcję Aplikacje.
    2. Z menu Aplikacje systemowe wybierz opcję Menedżer usług Samba.

      Z menu Aplikacje systemowe wybierz opcję Menedżer usług Samba.
    3. Wybierz opcję Włącz.

      Wybierz opcję Włącz.
    4. Z menu Włącz wybierz opcję OK.

      Z menu Włącz wybierz opcję OK.

    Jeśli podczas używania telewizora pojawi się powiadomienie o konfiguracji aplikacji Samba, można wybrać opcję [Odrzuć]. 

    Alternatywnie można wyłączyć funkcję Samba Interactive TV, wybierając kolejno:

    1. [Ustawienia] > [Samba Interactive TV] (ta sekcja pojawia się również podczas konfiguracji początkowej)
    2. Z okna informacji wybierz opcję [Dalej].
    3. Teraz możesz wyłączyć usługę Samba TV, wybierając opcję [Nie zgadzam się. Wyłącz.].
    4. Potwierdź wybór, wybierając opcję [Tak].