Czasami połączenie zostaje przerwane podczas oglądania kanału YouTube.
Jeśli połączenie internetowe zostaje przerwane podczas oglądania filmów w serwisie YouTube, wykonaj poniższe czynności.
WAŻNE: Ponieważ każdy z tych etapów stanowi potencjalne rozwiązanie problemu, po ukończeniu każdego z nich należy sprawdzić połączenie z Internetem.
- Sprawdź natężenie pola radiowego w punkcie dostępu. Jeśli fala radiowa punktu dostępu jest słaba, połączenie staje się niestabilne i nie można połączyć punktu dostępu. Aby sprawdzić stan fali radiowej, wykonaj poniższe czynności.
- Na pilocie telewizora naciśnij przycisk Home.
- Wybierz opcję Help (Pomoc).
- Wybierz opcję Customer Support (Obsługa klienta).
- Wybierz opcję View Network setting and status (Wyświetl ustawienie i stan sieci).
- Sprawdź siłę sygnału na wyświetlonym ekranie.
- Ponieważ mogło dojść do przerwania łączności między telewizorem a routerem punktu dostępu, umieść router bliżej telewizora i sprawdź, czy problem zniknął.
- Wyłącz zasilacz urządzenia Bluetooth i inne urządzenia punktu dostępu, a następnie sprawdź, czy problem zniknął.
UWAGI:
- Urządzenia Bluetooth korzystają z fali radiowej w paśmie 2,4 GHz w taki sam sposób, jak bezprzewodowe punkty dostępu.
- Bezprzewodowa klawiatura i mysz, a także bezprzewodowy kontroler PlayStation korzystają z łączności Bluetooth.
- Łączność punktu dostępu telewizora może być zakłócona wskutek fali radiowej innego urządzenia punktu dostępu.
- Zmień kanał bezprzewodowy routera punktu dostępu i zaktualizuj oprogramowanie sprzętowe.
UWAGI:
- Łączność w określonym paśmie bezprzewodowym lub kanale bezprzewodowym może zostać zakłócona przez szumy i inne urządzenia bezprzewodowe. Można zapewnić stabilną łączność, zmieniając kanał bezprzewodowy routera punktu dostępu.
- Zaktualizuj oprogramowanie sprzętowe routera punktu dostępu do najnowszej wersji.
- Szczegółowe instrukcje zmiany kanału bezprzewodowego i aktualizacji oprogramowania sprzętowego udostępnia producent routera.