Podczas odtwarzania na telewizorze przez sieć bezprzewodową obraz i dźwięk pogarsza się, gdy jest jednocześnie używane inne urządzenie bezprzewodowe.
Połączenie bezprzewodowe przy użyciu funkcji BRAVIA Room Link, dublowania obrazu (Screen Mirroring) lub Wi-Fi Direct może spowodować pogorszenie jakości dźwięku lub obrazu na telewizorze podczas jednoczesnego korzystania z innych urządzeń bezprzewodowych. Zakłócenia mogą powodować następujące urządzenia:
- Telefony bezprzewodowe
- Nadajniki/odbiorniki
W celu uzyskania poprawy jakości obrazu i dźwięku należy wykonać następujące czynności.
UWAGA: Poszczególne czynności opisują możliwe rozwiązanie tego problemu. Po wykonaniu każdej czynności należy sprawdzić, czy nie nastąpiła poprawa jakości dźwięku i obrazu.
- Umieść urządzenie bezprzewodowe z dala od telewizora i punktu dostępu sieci bezprzewodowej. UWAGA: Punktem dostępu sieci bezprzewodowej jest zwykle router lub modem sieci Wi-Fi.
- W miarę możliwości ustaw tryb pracy punktu dostępu sieci bezprzewodowej na 5 GHz. UWAGA: Jeśli punkt dostępu sieci bezprzewodowej nie obsługuje trybu 5 GHz, przejdź do punktu 4.
- W menu ustawień w telewizorze przejdź do ustawienia Network Set-up (Konfiguracja sieci).
- Wyłącz lub odłącz inne urządzenia bezprzewodowe.
UWAGI:
- Ten telewizor obsługuje połączenie 5 GHz w trybie punktu dostępu.
- Trybu 2,4 GHz należy używać do obsługi funkcji Wi-Fi direct i dublowania obrazu (Screen Mirroring).