Obiektywy portretowe
SEL135F18GM

Zdjęcie zrobione aparatem α7RIV przez ambasadora Sony Europe, Daniela Gossmana

Pełnoklatkowy obiektyw 135 mm f/1.8GM

Zaawansowany obiektyw

Wysokiej klasy teleobiektyw stałoogniskowy G Master z dużą stałą przysłoną F/1.8 i miękkim efektem bokeh

Soczewka XA (Extreme aspherical) — wyjątkowa rozdzielczość nawet w rogach

Szybkie, dokładne ustawianie ostrości na oko przez silniki liniowe XD

Powłoka Nano AR redukująca odblaski i tzw. duszki

Odporność na pył i wilgoć

Przeczytaj artykuły dotyczące tych produktów
Pełnoklatkowy obiektyw 50 mm f/1.2GM

Zaawansowany obiektyw

Wysokiej klasy stałoogniskowy obiektyw G Master z bardzo dużą stałą przysłoną F/1.2 i świetnym efektem bokeh

Soczewka XA (Extreme aspherical) — wyjątkowa rozdzielczość nawet w rogach

Szybkie, dokładne ustawianie ostrości przez cztery silniki liniowe XD

Ustawianie ostrości z odległości od 0,18 m

Odporny na pył i wilgoć obiektyw F/1.2 o zwartej, lekkiej konstrukcji

SEL50F12GM

Zdjęcie zrobione aparatem α1 przez ambasadorkę Sony Europe, Sandrę Åberg

Pełnoklatkowy obiektyw 24–70 mm f/2.8 G Master II
Pełnoklatkowy obiektyw 24–70 mm f/2.8 G Master II

Obiektyw zaawansowany:


Wysokiej klasy zoom standardowy G Master nowej generacji

Rozdzielczość godna najlepszych obiektywów stałoogniskowych

Nadzwyczajny efekt bokeh G Master

Maksymalna zwartość, lekkość i uniwersalność w tej klasie

Szybki, dokładny system AF i duża szybkość reakcji

Zaawansowane funkcje dla twórców filmów

Pełnoklatkowy obiektyw 24 – 105 mm f/4 G OSS

Obiektyw średnio zaawansowany:


Zmiennoogniskowy obiektyw standardowy typu G

Dwie soczewki asferyczne AA zapewniają znakomitą rozdzielczość

Powłoka Sony Nano AR osłabiająca odblaski i tzw. duszki

Bezpośredni napęd silnikiem DDSSM – ciche i dokładne nastawianie ostrości

Konstrukcja odporna na pył i wilgoć

Pełnoklatkowy obiektyw 24 – 105 mm f/4 G OSS

Wykonano aparatem α7R II

SEL50F25G

Zdjęcie zrobione aparatem α7C przez ambasadora Sony Europe, Terry’ego Donnelly’ego

Pełnoklatkowy obiektyw 50 mm f/2.5G

Prosty obiektyw

Stałoogniskowy obiektyw standardowy typu G z dużą stałą przysłoną f/2.5 i miękkim bokeh

Dwie soczewki asferyczne — wysoka rozdzielczość nawet w rogach

Szybkie, dokładne ustawianie ostrości przez dwa silniki liniowe

Ustawianie ostrości z odległości od 0,31 m

Lekka, zwarta konstrukcja odporna na pył i wilgoć

Pełnoklatkowy obiektyw Carl Zeiss 50 mm f/1,4

Obiektyw zaawansowany:


Stałoogniskowy obiektyw ZEISS o jasności F1,4

Powłoka ZEISS T* osłabiająca odblaski i „duszki”

11-listkowa kołowa przysłona zapewniająca płynne rozmycie tła

Silnik SSM – szybkie i ciche działanie systemu AF

Konstrukcja odporna na pył i wilgoć

Pełnoklatkowy obiektyw Carl Zeiss 50 mm f/1,4

Zdjęcie zrobione aparatem α9 przez ambasadora Sony Europe Imaging, Kate Hopewell-Smith

Pełnoklatkowy obiektyw Carl Zeiss 55 mm f/1,8

Zdjęcie zrobione aparatem α6300 przez ambasadora Sony Europe Imaging, Bruna Maesa

Pełnoklatkowy obiektyw Carl Zeiss 55 mm f/1,8

Obiektyw średnio zaawansowany:


Stałoogniskowy obiektyw standardowy ZEISS 35 mm do pełnoklatkowych matryc obrazu

Maksymalna przysłona F1,8

Powłoka ZEISS T* osłabiająca poświatę

9-listkowa przysłona kołowa: piękne rozmycie nieostrych fragmentów

Konstrukcja odporna na pył i wilgoć

Pełnoklatkowy obiektyw Carl Zeiss 24 – 70 mm f/4 

Obiektyw średnio zaawansowany:


Zmiennoogniskowy obiektyw ZEISS do pełnoklatkowych matryc obrazu

Stała maksymalna przysłona F4 w całym zakresie ogniskowych

Powłoka ZEISS T* osłabiająca poświatę

7-listkowa przysłona kołowa: piękne rozmycie nieostrych fragmentów

Konstrukcja odporna na pył i wilgoć

Pełnoklatkowy obiektyw Carl Zeiss 24 – 70 mm f/4 OSS

Zdjęcie zrobione aparatem α7 II przez ambasadora Sony Europe Imaging, Murata Pulata

Portret

Zdjęcie zrobione aparatem α6600

Obiektyw APS-C 16–55 mm f/2.8 G

Obiektyw średnio zaawansowany

Nieduży obiektyw zmiennoogniskowy APS-C o wysokiej rozdzielczości i jakości

Wydajny silnik liniowy XD o małym poziomie drgań: szybkość, dokładność i cicha praca systemu AF

Zaawansowana konstrukcja optyczna z soczewkami asferycznymi: wysoka rozdzielczość w całym zakresie zoomu

Powłoka Nano AR: mniej odblasków i „duszków”

Odporność na pył i wilgoć

Pełnoklatkowy obiektyw 20 mm f/1.8G

Średnio zaawansowany obiektyw

Stałoogniskowy obiektyw superszerokokątny typu G z dużą stałą przysłoną f/1.8 i miękkim efektem bokeh
Dwie soczewki AA (zaawansowane asferyczne) — wyjątkowa rozdzielczość nawet w rogach
Szybkie, dokładne ustawianie ostrości przez silniki liniowe XD
Ustawianie ostrości od 0,18 m
Bardzo lekki, zwarty, odporny na pył i wilgoć

Pełnoklatkowy obiektyw 70–200 mm f/2.8 G Master OSS II

Zdjęcie zrobione aparatem α6600 przez ambasadora Sony Europe, Ilhana Eroglu

Pełnoklatkowy obiektyw 24 mm f/2.8G

Prosty obiektyw

Stałoogniskowy obiektyw szerokokątny typu G z dużą stałą przysłoną f/2.8 i miękkim efektem bokeh
Trzy soczewki asferyczne — wysoka rozdzielczość nawet w rogach
Szybkie, dokładne ustawianie ostrości przez dwa silniki liniowe
Ustawianie ostrości od 0,18 m
Bardzo lekki, zwarty, odporny na pył i wilgoć

Pełnoklatkowy obiektyw 70–200 mm f/2.8 G Master OSS II

Zdjęcie zrobione aparatem α7C przez ambasadora Sony Europe, Terry’ego Donnelly’ego

Obiektyw
logo

Nie możesz znaleźć tego, czego szukasz?

Zobacz pełną gamę obiektywów portretowych tutaj.

BEZPŁATNE ROCZNE PRZEDŁUŻENIE GWARANCJI*

* Obowiązują postanowienia regulaminu. Tylko wybrane modele. Oferta nie łączy się z przedłużeniami gwarancji uzyskanymi wcześniej. 

Nauka dzień po dniu.

Bezpłatne wskazówki, porady i artykuły ambasadorów Sony Europe Imaging.

Dlaczego warto wybrać obiektyw Sony

Powrót do strony nawigacji