Skip to main content (Press Enter)
 

Kontakt w sprawie pomocy technicznej

Kontakt w sprawie pomocy technicznej

Czy wiedzą Państwo, że w razie wystąpienia drobnej usterki produktu można spróbować ją usunąć, korzystając z naszych materiałów do bezpłatnego pobrania lub dostępnych on-line materiałów szkoleniowych?
A jeśli nadal potrzebują Państwo pomocy, do dyspozycji jest nasz dział pomocy.


Obszary działalności


E-mail


Telefon1


Wszystkie produkty profesjonalne (oprócz wideomonitoringu)


primesupport@eu.sony.com


+44 1256 683870*
00800 7898 7898**


Tylko produkty profesjonalne do wideomonitoringu***


Aftersales.TechnicalSupport.EU@bosch.com


Kliknij tutaj, aby sprawdzić dane kontaktowe


1Godziny pracy: od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00–18:00 czasu środkowoeuropejskiego (CET), z wyjątkiem lokalnych świąt państwowych. Pomoc techniczna jest świadczona w języku angielskim, francuskim, hiszpańskim, niemieckim i włoskim. Wymagane będą następujące informacje:

1. Nazwa/symbol modelu produktu(-ów),
2. Numer(y) seryjny(-e),
3. Kopia faktury wystawionej przez sprzedawcę produktu(-ów),
4. Dane kontaktowe zgłaszającego.

* Numer brytyjski (połączenie może być płatne — szczegółowe informacje można uzyskać od operatora)
** Numer bezpłatny (działa w większości krajów europejskich).
*** 1 lutego 2017 r. sprzedaż, serwis i pomoc techniczną dotyczącą wszystkich produktów do wideomonitoringu przejęła firma Bosch Systems. Prosimy o korzystanie z alternatywnych danych kontaktowych.