Sony współpracuje ze Stellą McCartney przy pokazie na wybiegu podczas Paris Fashion Week® 2024 

Ekrany BRAVIA Professional BZ40L i BZ30J, innowacyjne pod względem ekologicznym, a jednocześnie wykorzystujące najlepsze technologie Sony, towarzyszą pokazowi Stelli McCartney.

_SMCAW24_©_Henry_Woide_Low Res_010 copy (1).jpg

Paryż, 4 marca 2024 r: W ramach wspólnego zaangażowania w zrównoważony rozwój Sony Professional wspiera projektantkę mody Stellę McCartney w organizacji jej pokazu na Paris Fashion Week® 2024 w poniedziałek 4 marca 2024 r., wypożyczając 43 profesjonalne monitory BRAVIA z linii BZ40L i BZ30J. ​ ​ 

Najlepsza technologia Sony o mniejszym wpływie na środowisko 

Wyzwanie polegało na zapewnieniu wyraźnego, jasnego obrazu o wysokiej jakości, który pasowałby do inscenizacji projektanta w bardzo jasnym, wymagającym środowisku wybiegu szklarniowego. Idealnym rozwiązaniem okazała się seria BRAVIA BZ40L: Seria ta wykorzystuje najnowsze, wiodące w branży technologie wyświetlania, aby zapewnić najwyższą jakość obrazu i najnowocześniejszą obróbkę paneli, w przeciwieństwie do konkurencyjnych ekranów dostępnych na rynku. W monitorach BRAVIA BZ40L zastosowano technologię Deep Black Non-Glare (DBNG), która zapewnia niewiarygodną jakość obrazu przy jednoczesnym ograniczeniu odbić światła nawet w najtrudniejszych warunkach oświetleniowych. Dzięki temu ekrany zachowują wspaniałe poziomy czerni i jasny, żywy obraz nawet przy najszerszym kącie widzenia. 

Projektantowi zależało również na połączeniu różnych rozmiarów ekranów, w tym niektórych mniejszych, aby zmaksymalizować efekt. Seria BZ30L jest dostępna w kompaktowym 32-calowym rozmiarze ekranu, z doskonałą jakością obrazu 4K, wyjątkowymi kolorami, kontrastem i 25% powłoką przeciwodblaskową. Połączenie wyjątkowych kolorów, kontrastu, wyrazistości i ruchu. Smukły i elegancki monitor BZ30L jest przeznaczony do szerokiej gamy zastosowań. 

Wszystkie wypożyczane produkty są projektowane z myślą o zrównoważonej odpowiedzialności, co jest istotnym punktem tego partnerstwa. ​ 

"Zawsze szukamy bardziej świadomych innowacji i technologii we wszystkim, co robimy w Stelli. Wizja zrównoważonego rozwoju Sony jest zbieżna z naszą własną, co sprawia, że współpraca podczas naszego pokazu na wybiegu zima 2024 jest naturalna". Marka Stella McCartney 

Jako postępowa marka luksusowa, Stella McCartney zawsze patrzyła w przyszłość. 1Stara się tworzyć produkty o jak najmniejszym wpływie na środowisko, jednocześnie biorąc odpowiedzialność za wykorzystywane zasoby i wpływ na ludzi, zwierzęta i planetę. Walka z degradacją bioróżnorodności i zmianami klimatycznymi wymaga od całej branży modowej pracy nad transformacjami, które mają wpływ na nasz szerszy ekosystem. 

Zrównoważony rozwój u podstaw podejścia Sony 

Równie świadoma swojego wpływu na środowisko, jak i wpływu swoich produktów, Grupa Sony jest zaangażowana w zrównoważony rozwój, od procesu rozwoju aż po wrażenia wizualne. Firma Sony wdraża długoterminowy plan środowiskowy o nazwie "Road to Zero", który ma na celu zbudowanie zrównoważonego społeczeństwa, mając na celu osiągnięcie zerowego wpływu na środowisko w całym cyklu życia swoich produktów i działalności biznesowej do 2050 roku. Zgodnie z tymi celami, Sony zwiększa udział materiałów pochodzących z recyklingu w swoich urządzeniach bez poświęcania ich konstrukcji i trwałości. Dzięki opracowanemu przez Sony materiałowi SORPLAS™ grupa zmniejszyła całkowite zużycie pierwotnego plastiku nawet o 60%. Oprócz tworzyw sztucznych pochodzących z recyklingu Sony przyspiesza swoje wysiłki, zmniejszając zużycie energii przez produkty, eliminując tworzywa sztuczne z opakowań małych, nowo zaprojektowanych produktów i wprowadzając odnawialne źródła energii. 

215 modeli monitorów profesjonalnych BRAVIA (w tym seria BZ40L) zawiera te zrównoważone elementy, od wykorzystania plastiku SORPLAS™ o wysokim stopniu recyklingu po zmniejszenie ilości atramentu używanego w kartonach, a także opcjonalną podstawę zmniejszającą ilość odpadów i pulpit Eco dashboard, który pozwala lepiej zrozumieć zużycie energii w oparciu o konfigurację ustawień. 

 

1 https://www.stellamccartney.com/fr/fr/sustainability/sustainability.html ​ 

2 https://pro.sony/fr_FR/products/professional-displays/sustainability-bravia-displays ​ 

 


Więcej informacji można znaleźć na stronie http://pro.sony.eu lub kontaktując się z biurem prasowym Sony Professional Displays & Solutions pod adresem: press.europe@sony.com. 

Informacje o Sony Corporation 

Sony Corporation jest spółką zależną należącą w całości do Sony Group Corporation. Odpowiada za działalność w zakresie rozrywki, technologii i usług (ET&S) w ramach Sony Group. Mając ambicję "dalszego dostarczania światu Kando i Anshin* poprzez technologię i innowacyjne projekty", Sony Corporation wspiera Sony Group technologiami zdolnymi do ożywienia rozrywki przyszłości z twórcami. ​ ​ 

Więcej informacji można znaleźć na stronie: www.sony.net ​ ​ 

Informacje o Sony Europe B.V. 

Sony Europe B.V. jest spółką zależną Sony Corporation z siedzibą w Wielkiej Brytanii. Jako część grupy Sony, jesteśmy odpowiedzialni za dział Consumer and Professional Leisure Technologies and Services, a także za dział Imaging and Sensor Solutions w Europie. Od badań i rozwoju po inżynierię, projektowanie, sprzedaż, marketing, dystrybucję i obsługę klienta, realizujemy cel Sony, jakim jest oferowanie światu wszelkich możliwych emocji dzięki sile kreatywności i technologii. ​ ​ ​ 

Aby dowiedzieć się więcej, odwiedź: www.sony.eu/presscentre ​ 

O Stelli McCartney ​ 

Stella McCartney to luksusowa marka lifestylowa, która została wprowadzona na rynek pod nazwiskiem projektantki w 2001 roku. Ośmiela ona pewną siebie kobiecość za pomocą eleganckiej, ale niewymagającej wysiłku, świadomej mody. Marka jest zaangażowana w bycie etyczną i nowoczesną firmą, wierząc, że jest odpowiedzialna za zasoby, z których korzysta i wpływ, jaki ma na środowisko. Dlatego nieustannie wprowadza innowacje, aby stać się bardziej zrównoważonym, od projektowania po praktyki sklepowe i produkcję produktów. Jako wegetarianka przez całe życie, Stella McCartney nigdy nie używa skóry, piór, futer ani skór w żadnych produktach zarówno ze względów etycznych, jak i środowiskowych - będąc pionierem ruchu na rzecz stosowania alternatywnych materiałów. Wspierając rolnictwo regeneracyjne i obieg zamknięty, marka przyjmuje nowe modele biznesowe, które zmienią sposób pozyskiwania, produkcji, sprzedaży, udostępniania, naprawy i ponownego wykorzystania ubrań, promując trwałe produkty o przedłużonym użytkowaniu w celu zmniejszenia wpływu na środowisko. Stella jest również współzałożycielką Funduszu SOS, inwestującego w start-upy nowej generacji na poziomie oddolnym w celu wspierania pozytywnych dla przyrody rozwiązań i innowacji. ​ 

 ​ ​ 

Dziś Stella McCartney obejmuje damską odzież gotową do noszenia, kapsuły unisex, odzież dziecięcą, akcesoria, stroje kąpielowe, bieliznę, współpracę z adidas w zakresie odzieży sportowej, pielęgnację skóry STELLA i nie tylko - z 48 sklepami własnymi i 21 sklepami franczyzowymi w Nowym Jorku, Londynie, Paryżu, Mediolanie, Tokio, Szanghaju i Pekinie. Nasze kolekcje są obecnie sprzedawane w 77 krajach za pośrednictwem 863 specjalistycznych sklepów i domów towarowych oraz wysyłane do 100 krajów za pośrednictwem Internetu. ​ 

 

Odkryj więcej na stellamccartney.com 

 

 

Aktualizacje w Twojej skrzynce pocztowej

Klikając "Subskrybuj", potwierdzam, że zapoznałem się z Polityka prywatności i wyrażam na nią zgodę.